Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ilman rahoja, tsek. Raajat: melkein.

Rajoja: kauhee hakuprosessi, pitäs varmaan ihan opiskellakin. e: ainakin yks kaveri ollu, muistaakseni Gazassa nukkumattina järjestön kautta, aika pitkän prosessin kävi aikanaan läpi.
Voisit hakea niin mä lähtisin sun hoitsujen assinteknintiksi. (oli muuten vitun vaikea sana)

Voisit hakea niin mä lähtisin sun hoitsujen assinteknintiksi. (oli muuten vitun vaikea sana)

Irma vois lähteä hoitsuksi.

Oikeasti olen joskus harkinnut SPR:n kautta noihin hommiin lähtemistä, mutta en tiedä kestäiskö oma pälli. Ja kun omat taidot on siinä vasaroinnissa ja ruuvaamisessa, niin sitä vähemmän noilla alueilla harrastetaan. Enemmän siellä tarvittais suolistoneuvoksia a.k.a paskamaakareita a.k.a gastrokirurgeja.

Irma vois lähteä hoitsuksi.

Oikeasti olen joskus harkinnut SPR:n kautta noihin hommiin lähtemistä, mutta en tiedä kestäiskö oma pälli. Ja kun omat taidot on siinä vasaroinnissa ja ruuvaamisessa, niin sitä vähemmän noilla alueilla harrastetaan. Enemmän siellä tarvittais suolistoneuvoksia a.k.a paskamaakareita a.k.a gastrokirurgeja.
Totta tuokin, sun alaa enempi se jälkihoito sitten tuon ensimmäisen akuutin ensi/traumahoidon jälkeen.
Mulla on oikeesti tuntunut että kaikki menee tyhjään niin aloitan nyt vapaaehtoistyön täällä kotimaassa.

minuutin googlauksella, ei löytynyt paikkakunnalta myynnistä

autoglym on siitäkin helppo tuote, että sitä löytyy vaikka maitokauppareissulla: hyllystä

mopedin tuossa siistin punainen + kulta

voi veljet, kuntit, sitä näkyä kun sen ensimmäisen kerran pesi sen jälkn, ei pysy vesi päällä

henkilöautolle vielä pitäisi tänä Suvena viitsiä suorittaa sama toimi, punaisella olen jo kerran vetäny, mutta pun+kul on suorittamatta

Täällä myös käytössä autoglymit. Montaa eri tavaraa olen käyttänyt, mutta AG jäänyt käyttöön. Saa maitokauppareissulla santsata ja kohtuullisen toimiva tuote hintaan nähden.

Glymillä pesut, Prestan Best wax vahana. Toimii käyttiksiin loistavasti. Rapia 2h työpäivää jäljellä, sitte viikonlopun kimppuun.
Tartti oikeen maililootasta tarkistaa, niin Bilt Hamber pesuaine (Auto Wash) on ostettu 2015 ja vajaa puoli pulloa on jäljellä. Ei tartte tankkailla, kun ostaa priimaa. Vahauksessa jos ei tartte myllytellä tai täytteitä, ensin voi kyllä käyttää Glymin SRP:tä, mutta itse suosin Poor Boysin black holea tai sitä toista ja lopuksi pintaan ehdottomasti maailman paras vaha (IMO) Collinite 476s.

Ja sekin purkki kestää sen auton iän, niin saatavuudella ei niin väliä. Kun ostaa kunnon kamaa, ei tartte ostella jatkuvasti tai välttämättä edes joka vuosikymmen.

E. Typoja korjattu ja ehkä jäikin. Nyt Olutta ja lavalla Beast In Black ja ysiltä Kaija K :woot:

Viimeksi muokattu:
Myöhemmin tänään testissä Lidlin radler. Kuulemma hyvää. Saas nähdä.

Kohta GOT:n seiskakauden viimeinen jakso. Pitää ottaa HBO, kun ei jaksa joulukuulle odottaa blue rayn julkaisua.

Totta tuokin, sun alaa enempi se jälkihoito sitten tuon ensimmäisen akuutin ensi/traumahoidon jälkeen.

Kyllä mää moneenkin asiaan tuossa trauma/ensihoidossa pystyn, mutta bulkkikirurgia siellä on jotain tuberkuloosimahaa, ja sen sellaista niin ei minusta niihin ole mitään iloa.

Joku konfliktialue olisi oma juttunsa, mutta ne on sitten Naton juttuja, ja suuri osa siitäkin kirurgiasta on sitä että ammutut/sirpaloidut elimet poistetaan tai pakataan rätteihin sen verran että asiakas kestää siirron euroopan puolelle. Ortospede amputoi tai ulkoisesti kiinnittää raajat, muu on taas pötsihommaa.

Kyllä mää moneenkin asiaan tuossa trauma/ensihoidossa pystyn, mutta bulkkikirurgia siellä on jotain tuberkuloosimahaa, ja sen sellaista niin ei minusta niihin ole mitään iloa.

Joku konfliktialue olisi oma juttunsa, mutta ne on sitten Naton juttuja, ja suuri osa siitäkin kirurgiasta on sitä että ammutut/sirpaloidut elimet poistetaan tai pakataan rätteihin sen verran että asiakas kestää siirron euroopan puolelle. Ortospede amputoi tai ulkoisesti kiinnittää raajat, muu on taas pötsihommaa.

Meillekin aikanaan armeijassa opetettiin, että ampukaa mahaan. Siitä on eniten harmia vihulaiselle. Nykyään voisi kai kaiken yleismittarilla eli rahalla perustella, että siitä on eniten kuluja vihulaiselle?

Mä olen monta kertaa nauranut sille suolistoneuvos termille :LOL:

Meillekin aikanaan armeijassa opetettiin, että ampukaa mahaan. Siitä on eniten harmia vihulaiselle. Nykyään voisi kai kaiken yleismittarilla eli rahalla perustella, että siitä on eniten kuluja vihulaiselle?
Massakeskipisteeseen.

Veikkaus: Saat multa kympillä kyrpää? Ehkä lukitsen kuitenkin Elsa, kohtalon lapsi...

Artisti implisiittisesti oikein. Menomatkalla random-soittolista youtubesta (Elsa taisi soida, Kympillä kyrpää ei), paluumatkalla Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut alusta loppuun.

Mitä voitin?:)

Riemukkaan hupihetken seuravaa linkkiä kuunnellen:

Riemukkaan hupihetken seuravaa linkkiä kuunnellen:

Tuli tosta jotenkin mieleen Sleepy Sleepers LP:t mitä kuunneltiin aikanaan perjantai rientojen alle yhen kaverin himassa minne oli usein pääsy. Helvetin tyhmiä juttuja, mutta ne alko vaan kummasti naurattamaan ihan perkuleesti, koska kaljan yhteisvaikutus nuorten miesten aivoihin.

It's now or never. Irma, nyt tai ei koskaan!
(1:45 alkaa kohokohta) :ROFLMAO:

View: https://www.youtube.com/watch?v=yedkIcCHkM0

Jälkikirjoitus: Ei mitään palstan Irmaa kohtaan, puhdas sattuma tämä sama nimi.

Ei, vaan sitruunamehua (tai sitruunavichyä)

Niin, no Spritellä tehtynä se on tullut saksan maalla viimeksi vastaan. No toki se kaupattiin myös Alster nimellä, olen vain ymmärtänyt että nimierot on lähinnä maantieteellisiä.

Varmaan rahallakin, mutta onhan nuo suoliprobleemat kiusallisia, sitoo paljon resursseja.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom