Ei Unicef kirkkoon liity.semkö tähären tollasia mainoksia
katso liitettä 156357
@Heatseeker kun jutteli sweitsiläisten pinkasta
#paja
katso liitettä 156358
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Unicef kirkkoon liity.semkö tähären tollasia mainoksia
katso liitettä 156357
#paja
katso liitettä 156358
Kesän korkeakulttuuripäivä. Kun voitan lotossa, niin ostan koko kokoelman omalle seinälleni.
Haluaako joku muuten arvata, mitä oli soittolistalla koko 2x170km kulttuuriajomatkan läpi?
katso liitettä 156353 katso liitettä 156354 katso liitettä 156355 katso liitettä 156356

Voisit hakea niin mä lähtisin sun hoitsujen assinteknintiksi. (oli muuten vitun vaikea sana)Ilman rahoja, tsek. Raajat: melkein.
Rajoja: kauhee hakuprosessi, pitäs varmaan ihan opiskellakin. e: ainakin yks kaveri ollu, muistaakseni Gazassa nukkumattina järjestön kautta, aika pitkän prosessin kävi aikanaan läpi.
Voisit hakea niin mä lähtisin sun hoitsujen assinteknintiksi. (oli muuten vitun vaikea sana)
Totta tuokin, sun alaa enempi se jälkihoito sitten tuon ensimmäisen akuutin ensi/traumahoidon jälkeen.Irma vois lähteä hoitsuksi.
Oikeasti olen joskus harkinnut SPR:n kautta noihin hommiin lähtemistä, mutta en tiedä kestäiskö oma pälli. Ja kun omat taidot on siinä vasaroinnissa ja ruuvaamisessa, niin sitä vähemmän noilla alueilla harrastetaan. Enemmän siellä tarvittais suolistoneuvoksia a.k.a paskamaakareita a.k.a gastrokirurgeja.
minuutin googlauksella, ei löytynyt paikkakunnalta myynnistä
autoglym on siitäkin helppo tuote, että sitä löytyy vaikka maitokauppareissulla: hyllystä
mopedin tuossa siistin punainen + kulta
voi veljet, kuntit, sitä näkyä kun sen ensimmäisen kerran pesi sen jälkn, ei pysy vesi päällä
henkilöautolle vielä pitäisi tänä Suvena viitsiä suorittaa sama toimi, punaisella olen jo kerran vetäny, mutta pun+kul on suorittamatta
Täällä myös käytössä autoglymit. Montaa eri tavaraa olen käyttänyt, mutta AG jäänyt käyttöön. Saa maitokauppareissulla santsata ja kohtuullisen toimiva tuote hintaan nähden.
Tartti oikeen maililootasta tarkistaa, niin Bilt Hamber pesuaine (Auto Wash) on ostettu 2015 ja vajaa puoli pulloa on jäljellä. Ei tartte tankkailla, kun ostaa priimaa. Vahauksessa jos ei tartte myllytellä tai täytteitä, ensin voi kyllä käyttää Glymin SRP:tä, mutta itse suosin Poor Boysin black holea tai sitä toista ja lopuksi pintaan ehdottomasti maailman paras vaha (IMO) Collinite 476s.Glymillä pesut, Prestan Best wax vahana. Toimii käyttiksiin loistavasti. Rapia 2h työpäivää jäljellä, sitte viikonlopun kimppuun.

Totta tuokin, sun alaa enempi se jälkihoito sitten tuon ensimmäisen akuutin ensi/traumahoidon jälkeen.
Myöhemmin tänään testissä Lidlin radler. Kuulemma hyvää. Saas nähdä.
Ei, vaan sitruunamehua (tai sitruunavichyä)Tee itse, perus kaljaa, esim becks ja sprite 1:1.
Kyllä mää moneenkin asiaan tuossa trauma/ensihoidossa pystyn, mutta bulkkikirurgia siellä on jotain tuberkuloosimahaa, ja sen sellaista niin ei minusta niihin ole mitään iloa.
Joku konfliktialue olisi oma juttunsa, mutta ne on sitten Naton juttuja, ja suuri osa siitäkin kirurgiasta on sitä että ammutut/sirpaloidut elimet poistetaan tai pakataan rätteihin sen verran että asiakas kestää siirron euroopan puolelle. Ortospede amputoi tai ulkoisesti kiinnittää raajat, muu on taas pötsihommaa.
Eijjumalau... Nyt kyllä laitetaan hattu kiertämään ja hankitaan TJJ:lle se elämään sisältöä tuova Kraz.
Mä olen monta kertaa nauranut sille suolistoneuvos termilleKyllä mää moneenkin asiaan tuossa trauma/ensihoidossa pystyn, mutta bulkkikirurgia siellä on jotain tuberkuloosimahaa, ja sen sellaista niin ei minusta niihin ole mitään iloa.
Joku konfliktialue olisi oma juttunsa, mutta ne on sitten Naton juttuja, ja suuri osa siitäkin kirurgiasta on sitä että ammutut/sirpaloidut elimet poistetaan tai pakataan rätteihin sen verran että asiakas kestää siirron euroopan puolelle. Ortospede amputoi tai ulkoisesti kiinnittää raajat, muu on taas pötsihommaa.
Massakeskipisteeseen.Meillekin aikanaan armeijassa opetettiin, että ampukaa mahaan. Siitä on eniten harmia vihulaiselle. Nykyään voisi kai kaiken yleismittarilla eli rahalla perustella, että siitä on eniten kuluja vihulaiselle?
Onko eerpahher ig:ssä? Etsimään.semkö tähären tollasia mainoksia
katso liitettä 156357
#paja
katso liitettä 156358
Veikkaus: Saat multa kympillä kyrpää? Ehkä lukitsen kuitenkin Elsa, kohtalon lapsi...
Mitä voitin?![]()
Onko eerpahher ig:ssä? Etsimään.
Riemukkaan hupihetken seuravaa linkkiä kuunnellen:
Ei, vaan sitruunamehua (tai sitruunavichyä)
Meillekin aikanaan armeijassa opetettiin, että ampukaa mahaan. Siitä on eniten harmia vihulaiselle. Nykyään voisi kai kaiken yleismittarilla eli rahalla perustella, että siitä on eniten kuluja vihulaiselle?