Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tosin se peruutteli mun autolla joskus johonki lyhtypylvääseen, että olen mielestäni tähän oikeutettu.
Onko tuo autosi kolhaisu miehen toimesta n * enemmän kuin autosi kolhaisut sinun omasta toiminnasta johtuen?

Ai että. Olispa aina loma, voisipa aina syödä mielin määrin eikä paino nousisi ollenkaan ja kun saisi aina nukkua niin paljon kuin huvittaa.

Onko tuo autosi kolhaisu miehen toimesta n * enemmän kuin autosi kolhaisut sinun omasta toiminnasta johtuen?

Hahah, no ei. Tää on lähinnä vaan asia josta silloin tällöin kuittailen, koska miehellä on niin paljon sääntöjä tuon oman autonsa suhteen kuten se etten sillä saa ajaa.

Jos itse kolhaisisin niin sehän olisi melkein kuin maailmanloppu. Harmittaisi ihan sen auton takia ja sen takia, että menin tekemään jonkin virheen.
Poden vieläkin huonoa omaatuntoa, kun muutama kesä sitten vahingossa onnistuin moottoripyöräni kaatamaan ja siihen jäi pieni jälki vilkkuun. Onneksi oli oma jalka välissä ettei sattunut pyörälle pahemmin.

Back
Ylös Bottom