Onko tuo autosi kolhaisu miehen toimesta n * enemmän kuin autosi kolhaisut sinun omasta toiminnasta johtuen?Tosin se peruutteli mun autolla joskus johonki lyhtypylvääseen, että olen mielestäni tähän oikeutettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo autosi kolhaisu miehen toimesta n * enemmän kuin autosi kolhaisut sinun omasta toiminnasta johtuen?Tosin se peruutteli mun autolla joskus johonki lyhtypylvääseen, että olen mielestäni tähän oikeutettu.
VOU!
oikealta puolelta ajettava kuutio, tollasta mä oon aina halunnu, ostelun este vaan on ollut kun kaikki on ollu vääränkätisiä
Nissan Cube 1,6 ZEN*** KORKOTARJOUS 0.99%** Tila-auto 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Onko tuo autosi kolhaisu miehen toimesta n * enemmän kuin autosi kolhaisut sinun omasta toiminnasta johtuen?
Kiinnostus: 0
etten sillä saa ajaa.
Et sitten varmaan arvaa mitä tästä seuraa?Minun autolla on saanut toistaiseksi ajaa kaikki jotka ovat kysyneet. Eli minä + 4.
mitä tästä seuraa?
Siinä on muuten ruma auto, joskus miettinyt millainen on ihminen joka sellaisen ostaa?Autoni muistuttaisi hyvin paljon itseäni eli ruma ja yksinkertainen. Mikähän se voisi olla? Fiat multipla.
Minun autolla on saanut toistaiseksi ajaa kaikki jotka ovat kysyneet. Eli minä + 4.
en vaan ymmärrä
Hyi kauhia. Mulla olis liian raskas kaasujalka sun autolle.
olisko tää ollu paree, oli nimittäin toinen vaihtoehto viikonlopulle
kummankin org.Esterin GAYkalle osallistun välittömästi kun taas paikkakunnalle saapuvat
View: https://youtu.be/XdH916g6mAE