Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_8079.webp

Komea laitos tsampanjassa.

on se hieno... kelepais melekee itellekin.

”Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua pimeässä lähellä Tannhäuser-porttia. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan kuin kyyneleet sateeseen. Aika kuolla.”
Suosikkiquotejani hyvässä rotaatiossa, kerrankin. Tästä minä tykkään.

Palaten aiempaan keskusteluun alkoholista ja kuvista. Tästäkin Spriz-jutustakin tuli ratiossa sen kirjahaastattelun tiimoilta, että tämä spriz-yritys on käyttänyt satoja miljuunia juomansa markkinointiin jotta siitä tulisi loman ja nautinnon esikuva.

En liene ikinä maistanut, mitä tuo etes on? Mainosaurinkolasit minulta löytyy, oranssit.

Katkeroa, kuoharia ja sitruunalimsaa. Tarkemmin Camparia, tai Aperol Spritziä, Prosecco-kuoharia (valkkarikin ehkä käy) ja sitten Spriteä. Tein tuon viestin eilen kuvan kanssa, koska olin yllättynyt oikeasti tuosta makuyhdistelmästä, Campari saa mut yrjöämään, mutta nuo kolme yhdessä ovat oikein hyviä.

On muuten hinnoissaan tuo, suosikki-cocktail kun on, Helsingissä maksoi 11e, tyydyin everstiin. Itsekseen tota tekee ihan mielellään. :giggle:

”Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua pimeässä lähellä Tannhäuser-porttia. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan kuin kyyneleet sateeseen. Aika kuolla.”
Suosikkiquotejani hyvässä rotaatiossa, kerrankin. Tästä minä tykkään.
Ei se uuskaan BR ollut pöllömpi. Positiivinen ylläri oikeastaan.

Ei se uuskaan BR ollut pöllömpi. Positiivinen ylläri oikeastaan.
olen karttanut sen katsomista, mutta ehkä joskus uskaltaudun katsomaan sen.

miksi rankaiset ittees Mamballa?

Katkeroa, kuoharia ja sitruunalimsaa. Tarkemmin Camparia, tai Aperol Spritziä, Prosecco-kuoharia (valkkarikin ehkä käy) ja sitten Spriteä. Tein tuon viestin eilen kuvan kanssa, koska olin yllättynyt oikeasti tuosta makuyhdistelmästä, Campari saa mut yrjöämään, mutta nuo kolme yhdessä ovat oikein hyviä.

On muuten hinnoissaan tuo, suosikki-cocktail kun on, Helsingissä maksoi 11e, tyydyin everstiin. Itsekseen tota tekee ihan mielellään. :giggle:
Enpä ole ikinä maistanut, mut pitää maistaa. Sama kerran täällä, että Campari ei oikein uppoa.

Pitäisiköhän laittaa pitkät housut vai vieläkö siellä pärjää shortseilla? Nyt on ainakin vähän kolea, nukuin myös huonosti viime yönä.

Back
Ylös Bottom