Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kamalia juoppoja olette kaikki :eek:

Minä en, en ole maistanut tänään pisaraakaan mitään alkoholipitoista
angel.png
.

Takana viikko karkumatkalla pohjoisessa kaverin kanssa ja nyt paluu tossun alle.

katso liitettä 156230

Siis tää Spritz-juttu on hyvää!
Palaten aiempaan keskusteluun alkoholista ja kuvista. Tästäkin Spriz-jutustakin tuli ratiossa sen kirjahaastattelun tiimoilta, että tämä spriz-yritys on käyttänyt satoja miljuunia juomansa markkinointiin jotta siitä tulisi loman ja nautinnon esikuva.

En liene ikinä maistanut, mitä tuo etes on? Mainosaurinkolasit minulta löytyy, oranssit.

Mikä vika portugalissa on? Siellä on ihan naurettavan hyvät kelit ja halpa hintataso. Miksi kaikki eurooppalaiset ei asu portugalissa? vähempi stressiä ja pienempi oravanpyörä ei houkuttele?

Kai se on mentävä, nälkä ja ei jaksa avata pakastinta. Muuten menisi grillailuksi.

Portugali, ei kai siellä mitään vikaa. Ei vaan pääse hiihtään tai luisteleen järvelle, se on miinus. Itse kun tykkään talvesta myös, niin siksi esim Norja olisi mielekäs. Saa nähdä tuleeko ikinä lähdettyä minnekään, kun saa koulut pakettiin.

Suomi on luonnoltaan erittäin jees, mutta tämän maan menoa kun katsoo, niin tiedä kauanko tämä vielä on pystyssä. Minua kun ei kiinnosta elättää veroillani immisiä, jos työtäkin voi tehdä.

Back
Ylös Bottom