Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on tullut alaluomeen joku näppylä. Jos tarjoan sidukan, niin voisiko Kajsna operoida sen pois? Sidukka post operation.
Ropleema on vasta sitten jos juo pahaltamaistuvaa siinä toivossa että nuppiin kilahtaa.
Sidukka ensin.Minulla on tullut alaluomeen joku näppylä. Jos tarjoan sidukan, niin voisiko Kajsna operoida sen pois? Sidukka post operation.
Ainahan sitä voi vähän ronkkia!Ei näin. Laser ja kokenut ammattilainen.
Ei näin. Laser ja kokenut ammattilainen.
Kuopuksen 1-veet juhlittu.
No ajattelin napsauttaa sen itse pois kynsileikkurilla, mutta minua varoitettiin tulehduksesta. Ikinä mitään kivaa saa tehdä.
Huonosta suhteesta jää pitkä vitutus ja elatusmaksut. Viinistä selviää päivän krapulalla.Tästä tulikin mieleen.
Minä eilen serkun häissä taas havahduin siihen, että oman ikäiset perustaa nyt sitä perhettä ja kaikilla on vauvoja. Onneksi itsellä oli viinipullo.
Minä eilen häissä taas havahduin siihen
Elämää eijjole.
Minä taas tähän siinä täysin selvinpäin aikaa tappaessa:
Just tänään mietin, kun aloit odotuksesta puhumaan, että teillä taitaa olla näihin aikoihin vuosi sitten odotus loppunut.Oksettaa. Lihava olo. Lomaa pari viikkoa jäljellä. Elämää on. Huomenna kolffi_hommat.
Kuopuksen 1-veet juhlittu.
onko @TJJ
Nimenomaan.
Tosin heti alkuun ei ehkä kannata hommata mitään Neuvostoliitossa valmistettua, voi mennä kuuppa jumiin sen kanssa.