Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ropleema on vasta sitten jos juo pahaltamaistuvaa siinä toivossa että nuppiin kilahtaa.

Sit kun mä nään porukkaa juomassa 12 vuotta vanhoja alkoholittomia mehuja ja keskustelemassa tammitynnyrin antamista ominaisuuksista niihin mehuihin, niin uskon että on olemassa sivistyneitä alkomaholijuomien juojia, jotka tekevät sitä "maun takia". Sama ku paljonko alkoholittomia kaljamerkkejä löytyy kaupasta ja ketä kiinnostaa vertailla makuja? :LOL:

Tästä tulikin mieleen.

Minä eilen serkun häissä taas havahduin siihen, että oman ikäiset perustaa nyt sitä perhettä ja kaikilla on vauvoja. Onneksi itsellä oli viinipullo.
Huonosta suhteesta jää pitkä vitutus ja elatusmaksut. Viinistä selviää päivän krapulalla.

Oksettaa. Lihava olo. Lomaa pari viikkoa jäljellä. Elämää on. Huomenna kolffi_hommat.

Kuopuksen 1-veet juhlittu.
Just tänään mietin, kun aloit odotuksesta puhumaan, että teillä taitaa olla näihin aikoihin vuosi sitten odotus loppunut.

Luulen että TJJ:n pitäisi hankkia ns terapiakone.
Tulisi vähän sisältöä elämään.

Nimenomaan.

Tosin heti alkuun ei ehkä kannata hommata mitään Neuvostoliitossa valmistettua, voi mennä kuuppa jumiin sen kanssa.

Nimenomaan.

Tosin heti alkuun ei ehkä kannata hommata mitään Neuvostoliitossa valmistettua, voi mennä kuuppa jumiin sen kanssa.

Eikö ne neuvostovehkeet ole kumminkin lähtökohtaisesti mekaanisia vehkeitä, jolloin niitä voikin ymmärtää. Toisin kuin länsimaiden elektroniikkaihmeet.

Back
Ylös Bottom