Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et halua edes tietää mitä surkeaa seuraava etappi tuo.

Tästä saakin gallupin: mitä seuraavat kymmenen vuotta tuovat tullessaan?

MĂ„:
-kesämökki (tämän toteutan varmaan ensimmäisenä, ehkä parin vuoden sisään jo. Sähkö ja ranta riittää ja joku tönö, sitä voi sit laitella rauhassa sitä mukaa kun kerkee)
-lapsia muutama :heart:
-alan työpaikkoja muutama myös
-aikuistumisen kynnyksellä olen alkanut haaveilla myös farmariautosta :giggle:
-entisenä maalaisena olen tullut siihen tulokseen että asun mieluiten mukavasti palveluiden lähellä, vettä voin kantaa saunaan sit mökillä ja jormailemaan pääsee Lappiin.

Hyvä kysymys, toki varmasti voi olla muuttuvia tekijöitä matkassakin, mutta ainakin voi paljon teoillaan vaikuttaa joihinkin asioihin. Ja varmasti iän karttuminen ainakin itselläni tuo tullessaan itsevarmuutta toteuttaa/saavuttaa joitain tavoitteita.

Voisi olla mahdollisesti.
- AMK tutkinto
- Omakotitalo (pieni)
- Auto
- Mahdollinen perheenlisäys, varmasti ajankohtainen 10 vuoden sisään.

- Pitää huolta omasta terveydestä. Tavoite olla 34-vuotiaana paremmassa kunnossa mitä nyt, toisaalta olen nytkin paremmassa kunnossa kuin mitä olin 14-vuotiaana. :ROFLMAO:

/QUOTE]

Jos kaikki menee niin kuin toivon, niin:
- Paljon vapaa-aikaa ja harrastuksia, koska riittää että teen vain yhtä työtä
- Matkustelua
- Ehkä jopa lapsenlapsia jos luoja suo
- Papin aamen

En tiedä. Mietin sitä taas viime yön siinä klo 2-430.

No itsehän sitä omaa elämäänsä elää, ei kukaan muu teidän puolesta mitään ratkaisuja tee. Jos ei ole omasta mielestään elämää, mitä se nyt sitten ylipäätään tarkoittaakin, niin tekee asialle jotain eikä vaan sääli itseään.

Kauhean pitkä aika tuo kymmenen vuotta.. mutta näistä haaveilen:

- oma asunto
- työharjoittelu ulkomailla
- valmistuminen ja vähän lisää opiskeluja vielä sen päälle
- päivätyö

-Hyvin todennäköisesti jälkikasvua ainakin yksi kappale
-Toivottavasti pysyvämpi oma kämppä
-Uusi sormus
-Töitä sopivasti, ehkä mahis ostaa firma omaksi
-Urheilua päänupin ja kropan kunnossapitoon enempi tai vähempi

Nyhyy, mies ollut jo kokonaiset pari tuntia töissä lomien päättymisen kunniaks ja mulla on ikävä, tulee pitkä kesä. Monesti oon täällä itkeskellyt, kun se on tossa naapuritalon kerhohuoneella ollut pelailemassa ja ikävä iskee. Saakelin hormonit luo ihme läheisriippuvaisuusongelmia :confused: Täytyy alkaa poistaa lisää tapettia, että aika kuluu nopsempaan.

Tästä saakin gallupin: mitä seuraavat kymmenen vuotta tuovat tullessaan?.

Tod näk minut on siirretty kokonaan biojäteastiaan eli työkyvyttömyyseläkkeelle. Monitehosilmälasini ovat entistä vahvemmat ja menopaussioireet hellittävät. Nykyiset kissat kuolevat ja tilalle on otettu ainakin yksi juniorikissa. Edelleen suunnittelen heti huomenna aloittavani urheilullisen elämäntavan. Neulon lisää villasukkia ja kyylään nuoria miehiä. Harrastan seniorijoogaa.

Juuri tässä hetkessä kun ajattelen, niin soisin seuraavan 10 vuoden tuovan seuraavia asioita:
-ansaintamallin muutos eri näköiseksi
-lisää mielenkiintoisten asioiden opiskelua
-intoa ja menestystä koiraharrastuksen parissa
-monipuolista liikuntaa oman hyvinvoinnin edistämiseksi
-nykyisen parisuhteen muutos avioliitoksi

Okt tai rt neliö, mökki, mielekäs ja hyvin palkattu työ, valmistuminen AMK, esikoinen ja kuopus menevät päiväkotiin ja kouluunkin, ehkä kolmas lapsi jos jätkä vielä tulisi, pari koiraa, ehkä kihlat ja avio siihen vielä kirsikaksi kakkuun. No jos nyt edes pari yllä mainituista niin olis ihan hyvä.

No itsehän sitä omaa elämäänsä elää, ei kukaan muu teidän puolesta mitään ratkaisuja tee. Jos ei ole omasta mielestään elämää, mitä se nyt sitten ylipäätään tarkoittaakin, niin tekee asialle jotain eikä vaan sääli itseään.

f1ebb684d94c11e2a7ec22000ae904db_7.webp

Eikai tässä mitään tiedä, mutta toiveissa olisi:

-Samanhenkinen puoliso / mahdollisesti jälkikasvua
-Pysyy terveenä ja sen ansiosta harrastella haluamiaan asioita
-Mielekäs tapa hankkia rahat elämiseen (työ/yritys?)
-Talo harrastetiloineen miellyttävissä asuinympäristössä
-Mökit / harrastelelut / lomareissut kauas jne sitten bonusta..

Aika paljon tekemistä tuohon. Suhteellisen terve onneksi on, sehän noista vaikein lienee korjata eikä todellakaan itsestään selvää. Pitää ainakin siitä olla onnellinen :oujee:

Yksi mökkikin on kokolailla jäänyt omaan käyttöön tässä lähivuosina ja tänä vuonna olen siellä ollutkin enemmän kuin koskaan ennen. Vesistö vaan puuttuu läheltä, muuten oiva paikka akkujen latailuun (y) Loput työnalla..:ROFLMAO:

+18 °C lämmintä ja oli jo liikaa, koska hiki.

Ulkona työskentelyyn sellainen +15 °C on maksimi. Muuten pukkaa hiki t-paidassa.

markiisi de sade

Back
Ylös Bottom