Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää sain taas ostettua huokeaa kuhaa. :kuola:
Kävin ostamassa teroituspuikon. Jos vaikka fileointi kävisi helpommin.
Kuhnu on hyvää ja affen ja hauki.

Filetti on suhteellisen terävä, kun sillä leikkaa karvaa käsivarresta. Toki, muutkin keittiöpuukot pitää olla edes samaa tasoa. Fileerausveitsi on silloin terävä, kun sillä leikkaa paperista kiekuraa eikä vaan lastua.

Youtubesta katsoon fileerausvideoita kuhalle, niin onnistuu. @Helistö

Mutta asiaan. Johan oli homma. Pikainen homma vain, mutta ei mennyt kuin 4 h.

Kuka hemmetin urpo oikein sotkee tässä kämpässä niin penteleesti?

Harmittaa niin penteleesti, että taidan ottaa oluen.

Minä jatkan asukkaiden kuulustelua. Epäilemäni varas taloyhtiössä puhui ainakin vakuuttavasti ja katsoi silmiin.

Siirryn epäilyyn numero kaksi. Ainakin heippalappuun kirjoitettu lisäteksti oli hänen, sillä noin 5 vuotta sitten kirjoitetussa tekstissä muistan nähneeni samanlaisen kysymysmerkin.

Ihmiset muuten on kyllä sangen lapsellisia. Kuka ensinnäkään varastaa pihakalusteiden tyynyt. Toisekseen, ehdottelee heippalappuun omia ehdokkaitaan.

Aikuiset immiset. Huhhuh.

Tänään oli sopivan sosiaalinen päivä.

Teemana vitutus.

Aamulla erikoistuvien palaverissa kysyttiin porukalta, mitkä ovat tämän viikon osalta päällimmäisiä tunteita ja teemoja. Kohteliaasti kysyin saanko sanoa sen, mikä tulee ensiksi mieleen.

Viimeksi muokattu:
Minun työpäiväni alkoi hienosti kylmiökeikalla. Loppuaika oli sitten pelkkää laskusuuntaa.

Työkaveri oli päässyt ensihoitajakoulutukseen! On se hienoa, ettei nuoriso ole ihan kokonaan pilalla.

Työkaveri oli päässyt ensihoitajakoulutukseen! On se hienoa, ettei nuoriso ole ihan kokonaan pilalla.

Pidän lippua korkealla, toisaalta minua muistutettiin että pienempänä halusin olla nörtti, on sekin jollain tavalla toteutunut tavoite.

Lähinnä kyse oli ulkonäöllisesti stereotypisesta nörtistä, ei siitäkään kaukana olla.

Riisiä kun lämmittää paistinpannulla niin tulee Mieleen, että se mikroaaltouuni voisi olla kiva.

Back
Ylös Bottom