Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa juuri siellä liikkuneena tein taas vahvistavan huomion, ettäs ompas se kehä hyvin pommitettu noilla pömpeleillä.Taas välähti. Tällä kertaa kehä I. Voi vitun huorat ja homot saatana!
Nyt oli kamera-auto. No en oo varma välähtikö just mulle kun siinä oli muitakin samassa letkassa...Tuossa juuri siellä liikkuneena tein taas vahvistavan huomion, ettäs ompas se kehä hyvin pommitettu noilla pömpeleillä.
Tarvitset korkeamman kuljettimen.Nyt oli kamera-auto. No en oo varma välähtikö just mulle kun siinä oli muitakin samassa letkassa...
jokohan @Kuparikatto a janottaa
Minä ostin pullon vichyä illan evääksi, hatwallin ei ollut olvia nyt tarjolla
Nyt oli kamera-auto. No en oo varma välähtikö just mulle kun siinä oli muitakin samassa letkassa...
Mä luotan suhun!Ei niistä kamera-auton välähdyksistä välttämättä tuu mitään, edes muistutuslappua. Tai ei ainakaan mulle ole kertaakaan tullut.
Ei niistä kamera-auton välähdyksistä välttämättä tuu mitään, edes muistutuslappua. Tai ei ainakaan mulle ole kertaakaan tullut.
Lakiesitys sakoista 1.6.2020 alkaen
Alle 60 km/h nopeusrajoitusalueilla 1-10 km/h ylinopeudesta rapsahtaa 100 euron sakko. Mikäli ylinopeus on 10-15 km/h, sakko on 170 euroa. Ylinopeuden ollessa 15-20 km/h, sakko on 200 euroa.
Yli 60 kilometriä tunnissa olevilla tieosuuksilla 1-10 km/h ylinopeudesta rapsahtaa 70 euron sakko. Mikäli ylinopeus on 10-15 km/h, sakon suuruus on 140 euroa. 15-20 km/h ylityksestä rankaistaan 170 euron sakolla.
Mä luotan suhun!
Kokemukseni puhuu vastakkaista.
Hähäää!