Deleted member 43228
Olen nähnyt tuollaisen aivan vastaavan kotini nurkassa palasina.katso liitettä 155712
Tämä on terveellistä!
Terveysvaikutukset jäivät havaitsematta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen nähnyt tuollaisen aivan vastaavan kotini nurkassa palasina.katso liitettä 155712
Tämä on terveellistä!
En ymmärrä. Miksi.meikämustalainen ainakin turvautuu alueella käteiseen, onely
Vene+traileri yhteishintaan 4000eNiin. Olishan se aikamoista, pyöritellä hulavannetta syöksyveneessä auringonpaisteessa.
Joskus tämän vielä toteutan.
Mihin hintaan muuten vene meni huutokaupassa?
En ymmärrä. Miksi.
Käteisellä maksaminen on nopeaa ja vaivatonta. Ilo katoaa siinä vaiheessa, kun kortti tai muu maksuranneke takkuaa.
Aikalailla näin se menee täälläkin. Sillä erotuksella, että välillä ostoksia käteisellä, koska mukava tapa nähdä rahan katoavan.Itse maksan kortilla yleensä aina. Käteistä toki mukana aina varalta, jos ei "vehkeet" toimi.
Väärä suunta. Turku sopisi tällä viikolla pirtaan paremmin.Tänään olis kyllä ollu toimitus suoraan vuosaaren satamaan, suoraan tuottajalta.
Eihän tuollaset mustelmat voi olla normaalia vanteen pyörittämisestä.Pyörittänyt hulavannetta![]()
katso liitettä 155712
Tämä on terveellistä!
Siinä on tuommosia mustelmamöykkyjä mukana.Eihän tuollaset mustelmat voi olla normaalia vanteen pyörittämisestä.
Eihän tuollaset mustelmat voi olla normaalia vanteen pyörittämisestä.
Sukkia neulotaan, mattoja kudotaan.kutoa sukat.
Ainut kokemus hulavanteesta on tämä mahtava video Burning Man festareilta. Kerrassaan hypnoottista
View: https://www.youtube.com/watch?v=Ea3RAkGqYC8