Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viime viikonloppuna to-su polttarit ja huomenna alkais Provinssi. Just nyt ei viinahammasta kolota, mutta eiköhän se taas tuosta huomenna lähde :whistle:

eini

mutta onneksi ei vielä huomenna tarvii kolottaakkaan, koska: perjantaina työpäivä
huomenna seurannassa onely semmoista musiikkia, ettei aisteja tarvi turruttaa

toivomuslistalla ykkösenä olisi, että lippukauppa olisi käynyt huonosti surkean esiintyjäkattauksen tähären, eikä olisi ruuhkia minään päivänä

En ole innostunut menemään nistien sekaan.

en havaannu niitä viikonloppuna missään muualla kuin rautatieaseman tuntumassa

20190626_143439.webp

4776km, omalla sohvalla.

Pitäisi lähteä seikkailemaan pääkaupunkiimme, noutamaan festariranneketta.

En ole innostunut menemään nistien sekaan.

Tuskaan? Tuholainen Paskassa...
Itsehän olin ko. seuroihin menossa, mutta lopulta tulin järkiini.

Varmaan tiesitkin mutta nistejä näet joka päivä mikäli kotoasi poistut, se kun ei välttämättä ihmisen otsassa lue.

Varmaan tiesitkin mutta nistejä näet joka päivä mikäli kotoasi poistut, se kun ei välttämättä ihmisen otsassa lue.

Näen kyllä ihan tarpeeksi. Läheisen kauppakeskuksen ympäristössä notkuu laumoittain.

Mä olen introvertti, mutta töissä laitan sellasen sosiaalisen naamarin päähän, ja jotenkin homma näyttäs toimivan. Eräänlaista roolileikkiä. Siitä maksetaan aika hyvin, että toistaiseksi kannattanut. Ehkä jossain välissä sitten leikkaa kiinni.

Mut sitä ennen nyt 5,5 viikkoa kesälomaa alkaen huomenna.
Tänään piti olla sosiaalinen yli 20 kertaa.
En ollu sosiaalinen enää 10 min ennen päivystyksen loppua, kun lanssi yritti tuoda kessukkakuntoista tapausta mulle.

Kaamee hedari ollu koko päivän.

Back
Ylös Bottom