Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näihin maisemiin tsamppa jättää ja huomenna nokka kohti Bruggea.
täysin selvinpäin?
Tämä on vähä semmonen juttu, jota en ymmärrä. Mansikat pitää saada ostaa tuoreena, sitte nähä vaivaa perkaamisessa ja pussittamisessa, ja sitte ne lykätään pakkaseen. Miksei ostais pakastemansikoita sitä mukaa ku tarvii? Ei ne ite pakastetut oo kuitenkaan luomua eikä ite poimiessa valikoituja, niinku hillat ja mustikat.
Pidän vielä sohvastani kuitenkin sen verran, että en jaksa nähdä sitä vaivaa.Joko lorottelit?
täysin selvinpäin?
Voi mennä mettäänkin, mutta Hendricks?
Ite oon koittanu alkaa rauhotteleeen tässä jo tällä viikolla. Vähän kuin hallittu alasajo.Mulla alkaa loma vasta ens viikolla. Tiedän jo kokemuksesta, että menee 1-2 viikkoa että kone rauhottuu. Taas on menty kevät niin kovaa, että ei osaa enää relata. Suorittaminen jää ns. päälle. Nytkin mietin että mitä töitä pitäs tehdä pois.
Hyvä jos pystyy. Nyt vaanvuoden kiireisin aika ja käytännössä pakko grindaa. Tein kyllä alustavan plänin eetä kun kesäloma alkaa, ni laitan kaikki somet jäähylle ainakin pariksi viikoksi.Ite oon koittanu alkaa rauhotteleeen tässä jo tällä viikolla. Vähän kuin hallittu alasajo.
Niin. Eli. Liittyy miten?Kotimaiset pakastemansikat maksavat perhemarketista ostettuma 10€/kg.
Nyt maksoin puolet vähemmän makeasta luomumansikasta.
Yleensä olen poiminut mansikat omin käsin. Silloin ne maksaa sen 4€/kg. Ja on takuuvarmasti itse poimittuja kun itse menee pellolle.
Miksi maksaisin mansikoista 10€ kg ja raahaisin niitä kaupasta kun voin omasta pakastimesta syödä puolet halvempaa sekä maukkaampaa?Niin. Eli. Liittyy miten?