Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20190620_194811.webp

20190620_192731.webp

Näihin maisemiin tsamppa jättää ja huomenna nokka kohti Bruggea.

Tämä on vähä semmonen juttu, jota en ymmärrä. Mansikat pitää saada ostaa tuoreena, sitte nähä vaivaa perkaamisessa ja pussittamisessa, ja sitte ne lykätään pakkaseen. Miksei ostais pakastemansikoita sitä mukaa ku tarvii? Ei ne ite pakastetut oo kuitenkaan luomua eikä ite poimiessa valikoituja, niinku hillat ja mustikat.

Kotimaiset pakastemansikat maksavat perhemarketista ostettuma 10€/kg.
Nyt maksoin puolet vähemmän makeasta luomumansikasta.

Yleensä olen poiminut mansikat omin käsin. Silloin ne maksaa sen 4€/kg. Ja on takuuvarmasti itse poimittuja kun itse menee pellolle.

Joko lorottelit?
Pidän vielä sohvastani kuitenkin sen verran, että en jaksa nähdä sitä vaivaa.

Ostan mieluummin omalla rahalla uuden kun on sen aika.

E: Kun tulee uuden sohvan ostamisen aika taidan viedä sen pihalle ja pyytää, että joku muu kusee sen.
Hyvät neuvot kalliit.

Tarkenin uiskennella 15min järvessä. En hukkunut. Pidempäänkin olis voinu. Alunperin piti käydä pulahtamassa, mutta oli niin paljon hyttysiä, että oli pakko viettää koko aika järvessä. Muut sai hoitaa koirien viihdyttämisen rannalla.

Mulla alkaa loma vasta ens viikolla. Tiedän jo kokemuksesta, että menee 1-2 viikkoa että kone rauhottuu. Taas on menty kevät niin kovaa, että ei osaa enää relata. Suorittaminen jää ns. päälle. Nytkin mietin että mitä töitä pitäs tehdä pois.
Ite oon koittanu alkaa rauhotteleeen tässä jo tällä viikolla. Vähän kuin hallittu alasajo.

Ite oon koittanu alkaa rauhotteleeen tässä jo tällä viikolla. Vähän kuin hallittu alasajo.
Hyvä jos pystyy. Nyt vaanvuoden kiireisin aika ja käytännössä pakko grindaa. Tein kyllä alustavan plänin eetä kun kesäloma alkaa, ni laitan kaikki somet jäähylle ainakin pariksi viikoksi.

Balaclava - Crimes Of Faith (CD, Album) | Discogs
Ommuten hele kova levy! Kunnon temaattinen kokonaisuus. Kivan käppäiset rupusaundit
mutta etenkin genren huomioonottaen erittäin pätevää soitantaa. Vokalisointikin toimii
kun korinassa ja huudossakin melodia kulkee alusta loppuun asti

Tännäänkin semmoottiset yli 10 km ihan vuaan hyötyliikuntana, paikasta toiseen siirtyen, ostettua hankkitua saatua ja postista haettua tavaraa paikasta toiseen roudien...
Eikä mitenkään poikkeuksellinen päivä miulle. Ja jotkut ajattelee, että voimanostajat ovat laiskanpulskeita ja välttelevät kaikkea aerobista kuin myrkkyä. KAi heitäkin önn,
mutta en tunne kyllä yhtäkään sellaista voimanostajaa. JA tunnen kuitenkin voimanostajia ympär ämpär muaailmaa aika hele palajon...

Kotimaiset pakastemansikat maksavat perhemarketista ostettuma 10€/kg.
Nyt maksoin puolet vähemmän makeasta luomumansikasta.

Yleensä olen poiminut mansikat omin käsin. Silloin ne maksaa sen 4€/kg. Ja on takuuvarmasti itse poimittuja kun itse menee pellolle.
Niin. Eli. Liittyy miten?

Taannoin tytölle pyöräilykypärää ostaessa edellinen asiakas paikallisessa oli maksamassa kalastuslupaa. Mainitsi myyjälle, että vene+moottori+traileri+kalavehkeet+jne. oli maksanu vasta 24 k€, ny jo saa melkein alkaa syömään sitä halpaa ite pyyettyä kalaa.

minusta on tulossa naapuruston The Silencer eli thö Hiljentäjä. Sieppas meinaan "hieman" kun kansa TAAS testas stereoita auton ovet auki ja kello oli siinä kohtaa pian yksi yöllä. Pistin järkkähommis aikoinaan käyttämäni hupparin ylle ja kajautin kuuluvasti muttei liian kuuluvasti että voisiko parkkipaikalta mahdollisesti siirtyä testaamaan stereoittensa toimivuutta muualle, mahdollisimman nopeasti, sitä ennen jo hiljentää volyymiä ja pitää ovet kiinni. Kiitin kauniisti. Yllättävän nopeasti he siirtyivät muualle resonoituttamaan vanhan japsiritsansa puoljruosteista koria. Am I officially now old as Fokk? I mean, I've been doing this the whole summer. But I just simply want to get some sleep, at least, here and then. That's all, motherfokkers and otter folks.

olin hereillä öbaut kahteen saakka kun ulkoa tuli melua eikä vaan saanut nukuttua.
Hereillä jälleen. On se 5 tuntia unta ihan jees. Vähemmälläkin on tehty vaikka kuinka paljon hommia.
Ja tännään önn vapaapäivä.

Back
Ylös Bottom