Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis Mötley crueta?
Eikös se oli aika kesyä kasarirokkia. Imo.
onhan se tai nykyään rujompaa kuin back in the days... leffan musa räkäisempää kuin the real deal aikoinaan.
Ymmärrän siis teidän kummankin kommentteja.

On se kuulkaas vallan aivan kauhiaa kun tulloo reenatesa hiki.
461.gif
Tänään meinaan tuli. Tulj koutsimisen ohella reenattua ihan vallan omaakin mavea. Reenattavalla kuluki ja nättiä oli nostot enimmäkseen. Itellä olj aikalailla sitä mitä se nyt on, kun on joutunut pitämään vähänkään raskaita muistuttavista treeneistä taukoa pitkään. Lonkka alakaa olla aikas jees, mutta pakaran kanssa jouttuu olemmaan aekalaella varovainen. Mutta aika suht normaalia treeniä isommilla palautuksilla kestää penkissä, jonkinlaista lasten humppaa kyykyssä ja mavessa jotain vaivaisen surkeaa pikkupainoilla nötkyttelyä kuten tännään...

Lämmittelyksi teimme kulmasoutua t-bar-row-pohjalta lastia lisäten. Alataljasoutua vastuskummilla tehden. Venyttelyitä. Tyhjällä tangolla lämmön tekoa. Sitten vuaan kappeella jalka-asennolla 3*5*40 kg, 5*50 kg, 4*60 kg, 5*70 kg, 5*80 kg, 4*90 kg, 5*102,5 kg, 5*112,5 kg, 3*4-5*102,5 kg. Maven jälkeen sitten treenilviilentelynä (vrt. lämmittely), pohjeliikettä varpaillenousuna levypainot käsissä, jalkojen suoristuksia vastuskumeilla, vinopenkkausta pelekällä tangolla, hauista ja ojentajia ez-tangolla, venyttelyitä ja muuta kivaa. Aiemmin ois ollut ihan surkiaa pelleilyä tuo. Nyt oli kova sana, että pystyi edes tuon tekemään. Sellaista se on, kun oli damageputkea niin ei sitä nyt ihan nollasta sataan voi suoraan lähteä reenaamaan.

Kivat treenit kuitenkin oli. Hauskaa olj ja naurettiin vaikka vakavissaan tehtiinkin. Koutsittavalla tosiaannii kuluki mave ja nättiäkin olj. Itellä se nyt tosiaan oli mitä oli. Pitkä matka ja kova työ tehtävänä, että tästä nyt mihinkään kisoihin pystyy lähtemään. Mutta ilolla teen jälleen tätä matkaa.

Toisessa ketjussa muistelin New Yorkia, saatana että haluun takas sinne!
Mä haluaisin kovasti, en ole ikinä käynyt. Olen käynyt Chicagossa muutaman kerran ja myös Kanadan puolella Torontossa. Koska rakastan noita, niin olen varma että tykkäisin New Yorkista kovasti. Ainoastaan hotellien luteet pelottaa. :LOL::sick:

Nyt on vaan hankala matkustella kun en voi jättää koiraa. No, prioriteetit prioriteetit!

Kiva tanssitunti tänään, onneksi menin, vaikka olin lähellä perua. Luulin, että tanssitaan rumbaa, jossa olen surkea. Tanssittiinkin bachataa, joka on iiihanaa ja jossa olen melko hyvä. Lisäksi pilatesta, josta en oikein osaa vielä sanoa, että onko siinä järkeä vai ei.

Minä venyttelin koko kropan läpi. Nyt on vetreä olo, tosin selkä perkele on jumissa aina vaan, onneksi yksi tuttu on hieroja, siitä vois olla apua.

Minä venyttelin koko kropan läpi. Nyt on vetreä olo, tosin selkä perkele on jumissa aina vaan, onneksi yksi tuttu on hieroja, siitä vois olla apua.
hyvä juttu!

PS. onnistuitko nyt saunasolmussa?

Miksi miul on perjantai-olo vaikka on maanantai?

Meinas unohtua: päivän paras!
Onnea on mies, joka tulee käymään ja tuo äänipalkin tullessaan ja pyytämättä laittaa sen kiinni.

Aika haipakkaa, kaikki osakkeet miinuksella tänään! Pikkusen alkaa jo Nokiakin kiihottamaan. Jotenkin en vaan usko firman johtoon, jotain mätää siellä. Niinku aina on ollu. Mitä noi uudet osinkopäivät on, ihan juosten kustu ja kuitenkin 2018 tuloksesta maksettavaa, eli miksi eivät lyö kesäkuussa kaikkea tiskiin vaan tällanen epätahdissa maksettu fake kvartaaliosinko, en ymmärrä.

Back
Ylös Bottom