Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus toivoisi, että ajanvarauksen selitteenä olisi muutakin kuin esim. käsi.

Jos hän tahtoo pitää jännitystä yllä? Ikäänkuin yksikään lääkäri jaksaisi kaiken muun ohella alkaa miettimään että tuleeko sieltä vaikka joku käsi juuttuneena paikkaan x.

jännityksellinen asiakas

Joskus toivoisi, että ajanvarauksen selitteenä olisi muutakin kuin esim. käsi.

Just katselin itse varaamiani aikoja ja selitteenä lyhyesti ja ytimekkäästi: katso päivän x teksti.
Näppärä selostus sinne. Lääkärin ei tartte soittaa vaan antaa ohjeet mulle ja mä voin soittaa. Kas, opin siinä samalla minäkin.
Sanoisin, että 10+ suoritus.

Botniaringillä

#ajankuluksi

vai onko sielä oikein jotain tapahtumaa

kesällä tapahtuu, muistakaa kuntit, jos ei sada

Nitrot2019_uutiskuva.jpg

Kyllä vähän korpeaa kun tuntuu, että semmoinen perus tiedottaminen on välillä hukassa tai että ei tiedoteta ajoissa asioista.

Tai kun tehdään jotain muutoksia ja niistä ei ilmoiteta tai infoa tarpeeksi ajoissa.

#ajankuluksi

vai onko sielä oikein jotain tapahtumaa

kesällä tapahtuu, muistakaa kuntit, jos ei sada

Nitrot2019_uutiskuva.jpg
Jaa onks sinne tehty joku ihan kokonaan uusi rata? Vieläkö Alastaro on olemassa? Ei ole ihan viime vuosina tullut käytyä...

Bayer alkaa olla ostohinnoissa.

Vähän on Mosanton hommat painanut alas, mutta nyt hinta alkaa olla kyllä jo "kohtuullinen". Tosin epävarmuutta riittää, kun tuhansien jono syöpäläisiä.

Omistaako kukaan?

Back
Ylös Bottom