Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onhan se tai nykyään rujompaa kuin back in the days... leffan musa räkäisempää kuin the real deal aikoinaan.Siis Mötley crueta?
Eikös se oli aika kesyä kasarirokkia. Imo.
Itsehän eilen vielä herkuttelin muutaman oluen, niin siirsin puntit suosiolla huomiselle.Epäterveysviikonlopun jälkeen mavettelu oli melko hapokasta.
Mä haluaisin kovasti, en ole ikinä käynyt. Olen käynyt Chicagossa muutaman kerran ja myös Kanadan puolella Torontossa. Koska rakastan noita, niin olen varma että tykkäisin New Yorkista kovasti. Ainoastaan hotellien luteet pelottaa.Toisessa ketjussa muistelin New Yorkia, saatana että haluun takas sinne!
hyvä juttu!Minä venyttelin koko kropan läpi. Nyt on vetreä olo, tosin selkä perkele on jumissa aina vaan, onneksi yksi tuttu on hieroja, siitä vois olla apua.
hyvä juttu!
PS. onnistuitko nyt saunasolmussa?
Mötley cruen innoittamana kuuntelin salilla ja ilalla kotona Rammsteinia.onhan se tai nykyään rujompaa kuin back in the days... leffan musa räkäisempää kuin the real deal aikoinaan.
Ymmärrän siis teidän kummankin kommentteja.
se oikein önn!Mötley cruen innoittamana kuuntelin salilla ja ilalla kotona Rammsteinia.
Pitäsköhä ilmottautua Kuopioon syyskuun alkuun puolikkaalle.
Pitäsköhä ilmottautua Kuopioon syyskuun alkuun puolikkaalle.