Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään olisin voinut olla rotujärjestön leirillä avaamassa harjoituskautta yhdessä vanhojen ja uusien tuttujen kanssa.
Olisin myös voinut olla seminaarissa

Rotujärjestöjä, harjoituksia ja seminaareja? Tänne on tainnut alan miesten joukkoon eksyä yksi alan nainenkin. Rotuoppi, sotaharjoitukset ja laivaseminaarit ovat tärkeitä asioita.

:ROFLMAO::ROFLMAO:

Kuntit ja minkit kaksi tenttiä ja sit riitti tälle keväälle. Viimeisiä motivaation rippeitä raavitaan tynnyrin pohjalta, mutta tyhjältä näyttää.

Syssyllä pitäis päättää suunta. Suunnaksi valmiiksi suunniteltu polku, eli automaatio vai vähän enemmän vielä vaikka koodin näpräämistä sisältävä älykkäät vehkeet jonka kokonaisuus pitää suunnitella itse.

Rotuoppi, sotaharjoitukset ja laivaseminaarit ovat tärkeitä asioita.

cYDknSQ.png

Onpa vaan hienoa painella ulos ovesta shortseissa ja t-paidassa. Eikä edes pienintäkään vilun tunnetta iholle tullut. 22 varjossa näyttääpi nyt.

Onpa vaan hienoa painella ulos ovesta

tästä kun ennen iltaa ulostaudun, varustus: farmarinhousut, nahkatakki, kaularätti, pipo, hanskat & kypärä ja käteistä(luonnollisesti)

#terveydeksi

lähinnä varustaudun huomisaamuun, silloin kun ennuste näyttää lupaavan +4

Kävin joskus luonnetestissä ja siellä oli yksi osuus kun lakana päällä oleva tyyppi hyppää nurkan takaa ja katsotaan miten koira reagoi niin kirjoitin jutun jonka nimi oli mustien koulutusta ja kuvana se lakanahemmo.
Hieman tuli vittuilua siitä.

Heräsin kuselle aamuyöstä. Haistoin heti (olin yläkerrassa), että nyt on kissanpaskaa jossain. Menin kuitenkin takaisin nukkumaan. Mies heräsi töihin aamulla. Havahduin samalla ja sanoin, että alakerrassa lienee jossain kissanpaskaa sellaisessa paikassa, johon se ei kuulu, koska ylhäällä haisi paska niin vahvasti. Olen siis jo oppinut tunnistamaan nämä tilanteet ja päättelemään hajusta ja sen kulkeutumisesta ja intensiteetistä paljon.

Pari tuntia myöhemmin nousin itse ylös. Kissanpaskan haju löi taas naamaan heti ylätasanteella. Menin alas, haju voimistui ja aloin etsiä lähdettä. Kappas vain, kissa oli vääntänyt tortut, siis ihan kunnon kyykkypaskatortut, vessan nurkkaan. Ihan eri huoneeseenkin, missä kissanvessa oli. Ihmettelin asiaa miehelle, että eikö ollut huomannut mitään. Ei kuulemma ollut haistanut mitään. Välillä kyllä ihmettelen eroja meidän aistiherkkyydessä. Onko muille käynyt vastaavaa?

Välillä kyllä ihmettelen eroja meidän aistiherkkyydessä. Onko muille käynyt vastaavaa?

Vaimon hajuaisti ihan next level shittii. Kaikenlaisia omituisia kommentteja tulee kuten "mun takki haisee ruualle". Sillä aina kaikenlaisia "kauhutarinoita" miltä joku tyyppi haissu junassa tai duunipaikalla tms. Paras juttu oli ku päiväkodissa oli menny skloddien jotain vaatteita sekasin, niin mrs. sano että hän voi haistaa mikä kuuluu kellekin. :woot:

Vaimon hajuaisti ihan next level shittii. Kaikenlaisia omituisia kommentteja tulee kuten "mun takki haisee ruualle". Sillä aina kaikenlaisia "kauhutarinoita" miltä joku tyyppi haissu junassa tai duunipaikalla tms. Paras juttu oli ku päiväkodissa oli menny skloddien jotain vaatteita sekasin, niin mrs. sano että hän voi haistaa mikä kuuluu kellekin. :woot:
Joo, mä samaistun kyllä tähän. Munkin nenä kertoo tyyliin jos jollakulla on syöpä. Ongelma on, että moni asia tuntuu haisevan niin kiusaavan voimakkaasti, että usein sen takia oleminen esim. bussissa tai muualla ihmisten ilmoilla on tuskallista, kun nenä kokee jatkuvia loukkauksia.

No niin. Mummu saateltu haudan lepoon. Ortodoksiset hautajaiset olivat kyllä mielenkiintoinen kokemus, vaikka taisi mennä vähän lyhyemmän kaavan mukaan nämä.

Nyt pitäis vielä illaksi töihin, ei oikein jaksaisi.

Irma menee yöksi töihin ja poiccis lähtee vain silmät vaatteiden alta vilkkuen yöksi liikenteeseen...

:cautious:

Kävin ekaa kertaa partsilla esittelemässä naapureille alastonta ylävartaloani.
Onhan tässä tullut 4kk jo asuttua niin aikakin, esitellä itseä naapureille siis.

Vajaan kahden viikon flunssatauon jälkeen salilla viimein eikä hetkeäkään liian aikaisin, tänään viimeistään alkoi vannetta kiristää rasittavissa määrin. Kyllä se ihminen tarvitsee joka toinen päivä joko tangon alle litistymisen tai kikkelöinnin, muutoin ei hyvä tule. Tiukat treenitavoitteet tälle päivää: a) en saa sydäriä b) lähden täältä alle kolmen tunnin

Back
Ylös Bottom