Ai että, huomenna maalaamaan kuorma-auton ohjaamoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai että, huomenna maalaamaan kuorma-auton ohjaamoa.
Vedän pensselillä, tulee tehyn näkönen.Telalla, mattamustaksi, pohjia ei tehdä vaan ne otetaan?
Ai että, huomenna:
Itse asensin Twitterin pari päivää sitten. Nyt tekisi mieli puukottaa itseä naamaan kaikkien näiden femakkojen ja niitä peesaavien ”miesten” ja muunsukupuolisten juttujen tähren.Käyn itseasiassa sitä salaa lukemassa mutta ei mulla oo oikein sanottavaa siellä kun siellä vaan haukutaan ja arvostellaan niin paljon. Liian raskasta ja uuvuttavaa osallistua. Tykkään vähän tällasesta kepeemmästä.
Äkkiä helevettiin tuommoset witterit. Säästä mielenterveytesi.Itse asensin Twitterin pari päivää sitten.
Taisteluni ei nyt oikein etene, jäänyt jumittamaan 2. lukuun puoliväliin. Vittu kun alkaa nukuttaa sen kuuntelu aina parin minuutin jälkeen. Positiivista kylläkin, että hyvin on tullut nukuttua.
Joo sen lukijan ääni on kyllä huvittava, en ihan pääse yli siitä, ja mietin kokoajan miltä se näyttää lukiessaan kirjaa pirteällä äänellään. Mutta kyllä se selvästi eläytyy aiheeseen ihan tosissaan.Vaikee keskittyä äänikirjaan, kun "voi tehdä muutakin samaan aikaan". Kuuntelin kans tota vähän aikaa mut se lukija kertoili äänellä ja sävyllä kuin jostain perheen lomamatkasta, en päässy fiilikseen.
Joo sen lukijan ääni on kyllä huvittava, en ihan pääse yli siitä, ja mietin kokoajan miltä se näyttää lukiessaan kirjaa pirteällä äänellään. Mutta kyllä se selvästi eläytyy aiheeseen ihan tosissaan.