Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täällä luemma aatteen naraksia

ROTUOPIN JALOSTUSLEIREILLÄ
kaiken karvaisessa sakissa

Lihava olo. Eikä vain olo.

Onneksi Citymarket tarjoaa auttavan käden.

1556369946719451172354042487839.webp

Vittusaatana, menin saunaan niin taas se sama äijä rötkötti siellä sammuneena joka pilas mun ekan saunareissun.
Nyt ei tosin alkanut uhoamaan heti.
Herätin sen ja horjui siitä veke, huomasin että oli jäänyt avaimet yms. sälää sinne pukkariin.
Menin saunaan ja ehdin suihkuunkin sieltä niin alkoi aivan vitullinen oven hakkaaminen ja ensin mietin että hakatkoon mutta jatkui taukoamatta niin avasin oven ja sanoin että mee vittuu siitä.
No sitten alkoi nillitys niistä tavarasta kun niitä oli tulossa hakemaan niin sanoin että haet maanantaina huoltofirmasta ja vedin oven kiinni :LOL:
Sitten alkoi uhoaminen että mä revin tän oven irti yms. ja tais huutaa että hakee jotain apuvälinettä millä avaa minutkin.

Hetki sitten kuului kauhea mölinä jostain niin varmaan oli huutamassa akalleen...

Lihava olo. Eikä vain olo.

Onneksi Citymarket tarjoaa auttavan käden.

katso liitettä 154478
ei näjy ojennettua kättä eikä apukouraa... näkyy vuaan sokeri- ja hiilaripasketta.
Kummallinen ukuli tuo TJJ.

Omiiituinen höpöööttäjä.

Olin viikon uutispimennossa...no olen muutenkin yleensä, mutta onko niinistökin vetänyt paita auki?

e: joojoo, näin joku viiskymppisotsikon...mutta täällä eepeellähän viiskymppiset toimii nenäliinana ihan normaalistikkin

Uutispimennossa on ihan hyvä olla, eikai siinä mitään menetäkään.

Ihq että tulee kesä. Nuo koivut vois vaan lopettaa siementämisen.

Parkkipaikkaa reunustaa isot koivut ja voin kyllä sanoa, että on rasittavin puu maailmassa. Koko aika tunkee jotain spegua ulos, nyt auto koko ajan sellasen kevyen keltavihreän hunnun peittämämä, sit seuraavakas tulee sitä isompaa röpöä. Helmikuussakin tippuu risuja jos ei muuta.

Ai vittu... nyt se saatanan patu kävi hakkaamassa oven takana.
Siellä keskusteli jonkun kanssa joka kuulosti kohtuullisen rauhalliselta ja voisin olettaa että ois joku huoltomies tms. ollut mutta miksi ne ois tullut, varmasti on päässyt kotiinsa aiemmin?
Eikai poliiseja kiinnosta toisten silmälasit ja avaimet siinä määrin että tulis oven taakse kolkuttelee, siksi toisekseen ei ole rikos ottaa haltuunsa tavaraa jonka aikoo palauttaa omistajalle.

E: Ois tehnyt mieli jo aiemmin hakata sen nenä poskelle mutta ois aika epäreilua enkä siksi tehnyt sitä.
Mutta jos tulee kämpän oveen hakkaamaan niin alkaa olemaan jo väkivalta kiinnostava vaihtoehto.

Back
Ylös Bottom