Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tätä mä vähän meinasin.
Nomutku
Kyseessähän olisi siis naaraanraahaus operaatio ja tuossa kuppilassa ne on niin jumalattoman isoja tai yksinkertaisesti vain turhan ruusuja ettei niihin voi koskea edes kännissä niin siksi pitäs mennä pykälää fiinimpään mestaan.
Tai mitä nyt olen seurannut ohimennessä kun ne örisee nortilla ollessa keskenään kun en ole kertaakaan vielä sisällä asti edes käynyt.

Nomutku
Kyseessähän olisi siis naaraanraahaus operaatio ja tuossa kuppilassa ne on niin jumalattoman isoja tai yksinkertaisesti vain turhan ruusuja ettei niihin voi koskea edes kännissä niin siksi pitäs mennä pykälää fiinimpään mestaan.
Tai mitä nyt olen seurannut ohimennessä kun ne örisee nortilla ollessa keskenään kun en ole kertaakaan vielä sisällä asti edes käynyt.
Jäi mietityttämään tämä ilmaus ”sisällä asti”, eli siis baarissa vai niissä pubiruusuissa et oo käyny sisällä. En usko kumpaakaan vaihtoehtoa.

Jäi mietityttämään tämä ilmaus ”sisällä asti”, eli siis baarissa vai niissä pubiruusuissa et oo käyny sisällä. En usko kumpaakaan vaihtoehtoa.
Kumpienkin ulkopuolelle olen onnistunut pysyttelemään :LOL:
Tänä vuonna ollut kerran baarissa ja toinen kerta tulee ehkä kesäkuussa, mua ei vaan oikeasti kiinnosta istua siellä mutta terassilla voi käydä silloin tällöin muutaman imuttamassa.

Ajattelin kokeilla oisko täällä kiva taas vähän jutustella. Onks täällä?

En siitä tiedä mutta mä luin jo silloin tuoreeltaan sun ulkomaan pyöräilyretkestä ja melko huima olet (n)(y)

Noooh se nyt vaan oli sellane:) haluutko tietää salaisuuden (ellen oo jo sitä paljastanu, ku en muista)?

Samanlaisen päähänpiston sain ku olin Frankfurtissa kans, ostin tsygän ja polkasin Tallinnaan.

Mutta. Mites terassilla, onko väkeä?

Back
Ylös Bottom