Tätä mä vähän meinasin.jos satamaan menee niin oisko 5km suuntaansa, lähimpään baariin mä pääsen hissillä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä mä vähän meinasin.jos satamaan menee niin oisko 5km suuntaansa, lähimpään baariin mä pääsen hissillä![]()
NomutkuTätä mä vähän meinasin.
Jäi mietityttämään tämä ilmaus ”sisällä asti”, eli siis baarissa vai niissä pubiruusuissa et oo käyny sisällä. En usko kumpaakaan vaihtoehtoa.Nomutku
Kyseessähän olisi siis naaraanraahaus operaatio ja tuossa kuppilassa ne on niin jumalattoman isoja tai yksinkertaisesti vain turhan ruusuja ettei niihin voi koskea edes kännissä niin siksi pitäs mennä pykälää fiinimpään mestaan.
Tai mitä nyt olen seurannut ohimennessä kun ne örisee nortilla ollessa keskenään kun en ole kertaakaan vielä sisällä asti edes käynyt.
Kumpienkin ulkopuolelle olen onnistunut pysyttelemäänJäi mietityttämään tämä ilmaus ”sisällä asti”, eli siis baarissa vai niissä pubiruusuissa et oo käyny sisällä. En usko kumpaakaan vaihtoehtoa.
Älä osta Trump-maitosuklaalevyä. On pahaa. Pakkaus on tosin hieno.
Iltaa!
En siitä tiedä mutta mä luin jo silloin tuoreeltaan sun ulkomaan pyöräilyretkestä ja melko huima oletAjattelin kokeilla oisko täällä kiva taas vähän jutustella. Onks täällä?
En siitä tiedä mutta mä luin jo silloin tuoreeltaan sun ulkomaan pyöräilyretkestä ja melko huima olet![]()
En siitä tiedä mutta mä luin jo silloin tuoreeltaan sun ulkomaan pyöräilyretkestä ja melko huima olet![]()
haluutko tietää salaisuuden (ellen oo jo sitä paljastanu, ku en muista)?Tottakai!Noooh se nyt vaan oli sellanehaluutko tietää salaisuuden (ellen oo jo sitä paljastanu, ku en muista)?