Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotain vanhaa semantiikkaa että haetaan leffa viikonlopuksi.

Mulla tuli ihan sellanen lievästi kaihomielinen tunne, että pitäiskö kaikkien näiden vuosien jälkeen käydä vuokraamassa elokuva? Nyt pääsiäisenä varmaan löytyis aikaa, se palauttaminenhan oli se ärsyttävä piirre tuossa touhussa, hakeminen oli ihan kivaa puuhaa.

Vähintään kaksi näyttöä, kun pitää ns. työskennellä.

Mutta eihän kynää ja paperia korvaa mikään. Jos pitää vaikka suunnitella jotain. Minulla ainakin helpottaa jos saan piirtää ongelman paperille, jos ratkaistava ongelma on abstrakti. Ja sitten tietenkin muistiinpainamisen tehostaminen opiskelussa. En mä niitä muistiinpanoja välttämättä edes katso myöhemmin, mutta asian sisäistämiseen oiva apu.

@Joxuz repesin vitsillesi, osui ja upposi :LOL:
Ajattelinkin, että voi neitoon upota. Voit sit viljellä sitä eteenpäin. :ROFLMAO:

Paperille on kyllä helppo rustata. Vaikka läppärin näytölle saan näppärästi piirrettyä kynällä, mutta helpoin se paperi kuitenkin on.

Paljon kyllä lisään kynällä oppimateriaaleihin ite jotka on PeeDeeÄffiä. Samoin kuvia niihin välillä luurilla.

Vielä 45min ja sit pääsee vapaille. Tosin hommaa ois vaikka kuinka ja kai pitäs lastenkin perään vähän katella vielä jokunen päivä!
On vielä ensviikolla ylimääränen vapaa ni tulee kiva pikku loma(y)
Tiistai tosin taitaa mennä osittain ratin takana ja pk-seudulla, mutta eiköhän siinä ehdi sillä suunnalla päivän aikana sit jotain touhuta ennen paluuta:)

Kevään ensimmäiset shortsit nähty.

Siellä on niin kyl niin lämmin, että mä voisi mennä Birkkareita ulkoiluttamaan.

Nysse se on lyöty lukkoon, kesällä Floridaan! Toivottavasti en pety tarjolla olevan Trump-krääsän määrään tai laatuun. Pakko saada kahvimukin, lippiksen ja t-paidan lisäksi kaikenlaista muutakin kivaa!

Back
Ylös Bottom