Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Järkevä ihminen ei olisi jalkajumpan jälkeen ajanut pyörällä pikkuveljen luo pesemään ikkunoita.

GoT check.
Mulla jäi joskus kesken toisen kauden puoliväliin. Ei muka ollut koskaan niin rauhallista hetkeä, että olisi jaksanut keskittyä. Nyt harmittaa.

Nyt pitäisi kahlata koko saaga alusta.

Oliskohan joku teyhnyt vaikka YouTubeen tiivistelmää?
Twitterissä tms. oli postaus, missä joku oli listannut mitkä jaksot tietystä kausista katsomalla pääsisi taas kärryille.

olen viimeviikkoina mm. piirtänyt, maalannut, videoinut, valokuvannut, palaveerannut, pitchannut, äänittänyt, miksannut, masteroinut,
kirjoittanut pr-tekstiä, runoja, proosaa, rapsasettiä, oikolukenut muitten tekstejä, tehnyt tuotantohommia eri rojektiloihin (omiin ja muihin),
suoriutunut aikastetuista deadlineista vaivatta ihan heittämällä, jumpannut, kirjoittanut treeniohjelmia, treenannut, treenauttanut ja valmentanut...
Huomenna hoidan nk. juoksevia asioita, käyn paltsussa, museossa ihan porukalla, ja keskiviikkona luvassa mm. oman treenin tekemistä ja
yhteistreenin ohjaamista ja tiimillä yhteistreeniä. Ja juu, nukun harvinaisen hyvin nykyään. Sekin kummallista. Ei väsytä eikä vituta kaiken aikaa.
Mikä mua vaivaa???? Pitäisikö huolestua hyvin, vähän, paljon, hyvin vähän vaiko hyvin paljon? Hmm.... Kummallista tämä kuitenkin on. Perin juurin kummallista.
Ja täysin luonnotonta. Ei ole apinan hommaa hommien alati paiskominen ja siinä vielä onnistuminen. Onneksi on suht lepiä hommaa ja rahaakin on saatu
ja velkoja maksettu. Täysin luonnonvastaista tällainen ihmeellinen meininki.

ja samaan aikaan toisaalla, Notre Damen katedraali palaa piloille.
Eli maailma on kuitenkin kohdillaan. On vain turmio ja onni vaihtanut
hetkellisesti paikkaansa.

Äää, kurkku taas niin kipeä, ettei pysty nukkumaan, pakko nousta teen keittoon. Viimeks kaks viikkoa sitten pakko pitää saikkupäivä saman vaivan takia ja pahin nenänvuotaminen alkanut just helpottaa. Vähän nyt rasittaa tää olematon vastustuskyky. Tulis ees kuumetta, että paranis kunnolla.

Mulla jäi joskus kesken toisen kauden puoliväliin. Ei muka ollut koskaan niin rauhallista hetkeä, että olisi jaksanut keskittyä. Nyt harmittaa.

Nyt pitäisi kahlata koko saaga alusta.

Oliskohan joku teyhnyt vaikka YouTubeen tiivistelmää?
Twitterissä tms. oli postaus, missä joku oli listannut mitkä jaksot tietystä kausista katsomalla pääsisi taas kärryille.

View: https://youtu.be/6N4gEJ_ED98

Surkee kuntosta jengiä tässä maassa, vähän väliä jossain sairaus kierteessä.

Normisti on joku yks kaks pikkuflunssaa vuodessa, mutta vastustuskyky vähän alentuneessa tilassa... Sen kaks päivää puoleen vuoteen riittäis hermo ottaa rauhallisemmin ja flunssailla, nyt tuun pomppimaan pitkin seiniä loppuviikon.

Onneksi tänään ei tarvitsekaan lähteä minnekään, levoton yö takana. Herätty kaksi tuntia sitten, sitten näin sekavaa unta jossa piti mennä takaisin koulun tunnille, mutta en löytänyt koskaan takaisin. Kotiinpäin mentäessä lähdin väärään suuntaan ja lopulta kaaduin maahan ja "heräsin" unihalvauksen kaltaiseen tilaan, että kroppa oli jumissa, jonka jälkeen heräsin kunnolla.

tumblr_pduvo4PN7p1uxend2_1280.jpg

Mulla on tullut mustelmia ihan itekseen ja ennen ei tullut oikeastaan koskaan eikä mistään ja pikaisen kuuklettelun perusteella diagnosoin itelle leukemian.
Tosin sitten huomasin että ei huolta jos ei tule verta nenästä tms. mutta just toissayönä kun olin niistänyt nenun yöllä niin huomasin että oli verta nenäliinassa.
Varmaan ihan vaan sattumaa mutta ei pitäs kyllä itsediagnosoida mitään.

Mulla on tullut mustelmia ihan itekseen ja ennen ei tullut oikeastaan koskaan eikä mistään ja pikaisen kuuklettelun perusteella diagnosoin itelle leukemian.
Tosin sitten huomasin että ei huolta jos ei tule verta nenästä tms. mutta just toissayönä kun olin niistänyt nenun yöllä niin huomasin että oli verta nenäliinassa.
Varmaan ihan vaan sattumaa mutta ei pitäs kyllä itsediagnosoida mitään.
Ei toi kyllä enää sattuman piikkiin mene...

Back
Ylös Bottom