Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä!Järkevä ihminen ei olisi loppuunasti tehdyn jalkajumpan jälkeen ajanut pyörällä pikkuveljen luo pesemään ikkunoita.
Mulla jäi joskus kesken toisen kauden puoliväliin. Ei muka ollut koskaan niin rauhallista hetkeä, että olisi jaksanut keskittyä. Nyt harmittaa.GoT check.
8,2 km Sarasvuon kanssa.Jaksoin hölkötellä 10km lenkin, kaverin kanssa.
8,2 km Sarasvuon kanssa.
En edes muista koska olen viimeksi juossut noin pitkään.![]()
En. Lienee vielä jemmassa.Löysitkö Sisäisen Sankarisi?
Mulla jäi joskus kesken toisen kauden puoliväliin. Ei muka ollut koskaan niin rauhallista hetkeä, että olisi jaksanut keskittyä. Nyt harmittaa.
Nyt pitäisi kahlata koko saaga alusta.
Oliskohan joku teyhnyt vaikka YouTubeen tiivistelmää?
Twitterissä tms. oli postaus, missä joku oli listannut mitkä jaksot tietystä kausista katsomalla pääsisi taas kärryille.
Surkee kuntosta jengiä tässä maassa, vähän väliä jossain sairaus kierteessä.
Mulla on tullut mustelmia ihan itekseen ja ennen ei tullut oikeastaan koskaan eikä mistään ja pikaisen kuuklettelun perusteella diagnosoin itelle leukemian.
Ei toi kyllä enää sattuman piikkiin mene...Mulla on tullut mustelmia ihan itekseen ja ennen ei tullut oikeastaan koskaan eikä mistään ja pikaisen kuuklettelun perusteella diagnosoin itelle leukemian.
Tosin sitten huomasin että ei huolta jos ei tule verta nenästä tms. mutta just toissayönä kun olin niistänyt nenun yöllä niin huomasin että oli verta nenäliinassa.
Varmaan ihan vaan sattumaa mutta ei pitäs kyllä itsediagnosoida mitään.