Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meiltä oli kerran loppunut vessapaperi ja entinen kodinhoitaja oli tunkenut siihen telineeseen vessassa talouspaperirullan niin tuumasin että koskas sunkin perseelle sopivan levyistä vessapaperia on alettu tekemään.

Kuvittelenko minä vai onko todella pakkotoisto.com sivuston mainosmäärä kasvanut? Alkaa näyttää kyllä todella syöpäiseltä, kun 30% ruudun pinta-alasta on täynnä mainoksia, videoita jotka alkavat pyöriä milloin sattuu, mainoksia jotka tulevat threadi sivulla eri threadien väliin.

Meiltä oli kerran loppunut vessapaperi ja entinen kodinhoitaja oli tunkenut siihen telineeseen vessassa talouspaperirullan niin tuumasin että koskas sunkin perseelle sopivan levyistä vessapaperia on alettu tekemään.
Mitäs helistö siihen?

höhöhöhöhöhö

Saunan päälle yksi #

Kuvittelenko minä vai onko todella pakkotoisto.com sivuston mainosmäärä kasvanut? Alkaa näyttää kyllä todella syöpäiseltä, kun 30% ruudun pinta-alasta on täynnä mainoksia, videoita jotka alkavat pyöriä milloin sattuu, mainoksia jotka tulevat threadi sivulla eri threadien väliin.
Havaintonne on aika pitkälti ihan oikea.

D4CB5F9A-F56B-418C-B6EE-24917842D30D.webp
Hitsaus hommia oli tänään, meikän eka ”ison” kauhan teko! ♥️

Ikinä ei ole tullut syötyä tankoparsaa, pitäs kyllä kokeilla.
Hyvältä näyttää!

Ei kannata, hirveää mössöä. Pekoni yksistään paljon parempaa.

Niistä voi leikata käteviä siivousrättejä!

Mulla on vanhoista farkuista leikattuja siivousrättejä loppuelämäksi (vaikken edes kuolisi huomenna(tai kohta jännitykseen lätkän takia)).

Back
Ylös Bottom