Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

katsoitko tämän

Siniset | Eduskuntavaalit 2019 | TV | Areena | yle.fi

epäilen hänen käyttävän piristäviä aineita

Kurkkasin työkiireiden lomassa tätä. Kelasin keskelle ja osui kohtaan, jossa mainitsi että Satakunnan entinen kansanedustaja ja nykyinen ehdokas Ari Jalonen loikkas persuista siniseen ja nyt sinisten kannatuksen vuoksi kokoomukseen ja oli luvannut Terholle, että jos tulee valituksi niin loikkaa samantien takaisin sinisiin. Ja kokoomukselle oli luvannut, että repii sinisten puoluekirjan ja pysyy kokoomuksen rivissä jos pääsee heidän listalle.

Hieno mies tämä Ari. Työmatkojen takia tulee käytettyä taksia jonkun verran, niin suharit kerto että kuskasivat ennen säännöllisesti Jalosta, niin huusi aina kuskeille että taksiuudistus on perseestä ja hän tekee kaikkensa että se kumotaan. Äänestys tuli ja äänesti sen puolesta. Nyt vanhan liiton suharit jättää hakematta kun tulee pyyntö.

Perhanan perhana. Koitan kovasti pysyä X- määrässä ckal/ päivä ja huomenna pitäisi leipoa mielin määrin herkkuja. Ennen olen pystynyt helposti skippaamaan kaikki herkut mutta viime aikoina on tehnyt tosi tiukkaa. Todella ärsyttävää. #länsimaisenihmisenahdinko

Mikäköhän siinä on, kun haluaa väkisin änkeä sovituskopissa sen liian pienen vaatekappaleen päälle. Jotenkin sen saa ujutettua päälle, mutta pois ottaminen nostaa tuskanhien pintaan. Ja kun sen tietää jo hyvin nopeasti, että tämä ei ole hyvä. "Jos mä kuitenkin sovitan. Hartiat saa ujutettua kun pikkusen kikkailee. "
Sitten sovittaa sellasia vaatteita joissa on tissi- sekä vyötärövaatimus. Lopputuloksena ketutus.

Sitten nämä fakin napapaidat! Näyttää mun päällä sille, että olis perse myös etupuolella. Löytyy vaot ja reiät. Eikä se ole hyvä.

Näin.
IMG_20190412_122317.webp

Noniin. Saldona työkengät, äidille paita, 800g suklaatia. Shoppailu on niin mukavaa.

Kun menen kauppaan varta vasten aikeissa ostaa jotain niin en tasan varmasti löydä rätin rättiä.

Siksi suosin nettikauppoja eli käytän lasteni vanhoja vaatteita.

#länsimaisenihmisenahdinko
Olin työmatkalla suht vieraalla paikkakunnalla.
Ennen tapaamista googlasin onko paikkakunnalla Filmtownia tai muuta karkkikaupaksi luokiteltavaa. Oli, mutta avautuisi vasta myöhään iltapäivällä.
Perjantain karkit vaan jostain perusässästä tai koosta. Aika onnetonta.

Back
Ylös Bottom