Taas särkee joka paikkaa, päätä, selkää ja jalkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin myös juuri. Meno hurjaa aivan kuten Soinilla.Sutkautteluja vähän vaikeisiin kymysyksiin, niin immeiset takana nauraa.katsoitko tämän
Siniset | Eduskuntavaalit 2019 | TV | Areena | yle.fi
epäilen hänen käyttävän piristäviä aineita
Siinä on tyyppiesimerkki kaverista kenellä valta kihahti nuppiin, oli silloin hullu-uhon kanssa hyvä parivaljakko ja ajoi samaa asiaa jolla sai the asian nousuun mutta tämä veijari lähtikin rahan&vallan perään ja kuinkas nyt kävikään.Hahahahhahaha... sampo terhohan on melkoinen pelle. Siis vielä pellempi kuin kuvittelin!
Minä tässä tajusin, että sitähän on nyt putkeen kolme neljän päivän työviikkoa.Mulla on kolme täyttä viiden päivän työviikkoa ennen juhannusta. Ehkä mä sen voimalla jaksan.
Mulla on kolme täyttä viiden päivän työviikkoa ennen juhannusta. Ehkä mä sen voimalla jaksan.
Ens viikko lomaa!
Siis onko Li päästetty jo juontamaan noita lähetyksiä?Erittäin huvittavaa (ja turhauttavaa) kes kustelua ylen vaalitentissä.
E. Erityisesti toi Ylen juontajaämmä on vitun rasittava päällepuhuja.
Koska sulla alkaa pidempi loma?Ihan samoilla mennään ja lyhkäviikoistaki pari kolmepäiväistä vaan. Jaksaajaksaa.
Koska sulla alkaa pidempi loma?
Jos kiinnostaa niin siitä vaan! Ei tarvi jossitella myöhemmin.Pitäisikö sitä koulun jälkeen lähteä vielä opiskelemaan lisää, vahvasti ollut jo mielessä että hakisi tässä nuorella iällä amk tutkinnon ennen kuin täyttää 30 v.

Suos itt elen .Pitäisikö sitä koulun jälkeen lähteä vielä opiskelemaan lisää, vahvasti ollut jo mielessä että hakisi tässä nuorella iällä amk tutkinnon ennen kuin täyttää 30 v.