Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tipuin kerran kolmesta metristä kyljelleen ja kun en meinannut enää päästä sängystä ylös parin päivän päästä oli pakko mennä päivystykseen.^^
Saitko minkä verran saikkua?

Ihq.
Mulla ei ole kavereita, ei uusia ei vanhoja.
Koko napa?Kiitos.
Juuri söin napaani hillon kera. Kaik män.
Okei.. voitit.
Eiku siitä luomen poistosta.Mä tipuin kerran kolmesta metristä kyljelleen ja kun en meinannut enää päästä sängystä ylös parin päivän päästä oli pakko mennä päivystykseen.
Kuvaili kovasti ja ei ollut mitään, lekuri kysyi että tarttetko sairaslomaa niin sanoin jotain että pistä vaan vaikka pari viikkoa niin katto että olen yrittäjä jonka jälkeen kysyi että hyödynkö mä siitä jotain.
Vastasin että kai mä jotain tapaturma vakuutuksesta saan jonka jälkeen kirjoitti loppuviikon, torstaina![]()
olen yrittäjä jonka jälkeen kysyi että hyödynkö mä siitä jotain.
ööö… vittu, miksen pyytänyt?? Varmaan ois tullut 4 viikkoa!!Eiku siitä luomen poistosta.
muikean kokoinen arpi
Ihan tuossa taannoin kerroinkin että hyppäsin kuorma-auton lavalta alas ja sormus jäi sinne kiinni jonka ansiosta lihat kuoriutui sormen päähän.Ehkä sinulle tulee yllätyksenä, mutta useimmat yrittäjät vetää ilman mitään vakuutuksia ja kun sairaslomasta puhutaan vastaus on "en mä siitä mitään hyödy". Kysyn itse useinmiten saman kysymyksen ja vastaus on yleensä juuri tuo.
Mä voin olla sun kaveri.
Sillai säälistä.
Me ollaan tosi reiluja nettikavereita, itte meinasin äskön kirjoittaa että mäkin voin olla kaveri, kunhan leikkaa noi mun rumat luomet pois.Mä voin olla sun kaveri. Sillai säälistä.
Jälkikasvu näki tänään porssen ja haluaisi kuulemma sellaisen isona. Käskin opiskella lääkäriksi, että saa semmosen ostettua. Saa nähdä.
Aww.
![]()
kunhan leikkaa noi mun rumat luomet pois
@Kajsna vois perustaa pienen autotallipajan, luomet pois perävalotakuulla.
No jos mennään vakaviin niin samahan se täällä.No voin mä olla muutenki. Ei mullakaan paljoa kavereita ole.
Ei mullakaan paljoa kavereita ole.