Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tatuointi moneen makuun - Iiriksen pakarassa on rempseä teksti

037310f4ec44b0460a01712237e57e41937b0cf700fe3a6c6a417f1fd34fe690.jpg

että semmosta
Hyvä, parempi, paras. Ei jatkoon.

siis, joku ottaa läpällä perseeseen ihan persiistä revästyn tatskan ja joku vääntää sen kieliopista.
JA pakkiksella.

mut juu. Ei se mtn. Mistä ny kukakin kiksit saa. Ihan jeba peba toi on.

Nyt kun ei ole juonut kahvia, on saanut nukkua pidempään toki nyt on ollut pari levotonta yötä, että saanut huonosti unta ja nukkunut huonosti, uniakin nähnyt. Viime uni liittyi työhön johon sitten heräsin keskellä muutamaan otteeseen yöllä ja aina tuli tunne että olen unohtanut jotain.

Sitten vaikka saakin nukkua pidempään, väsyttää silti ja olo vähän kukkuu ja alakuloinen.

Nyt kun ei ole juonut kahvia, on saanut nukkua pidempään toki nyt on ollut pari levotonta yötä, että saanut huonosti unta ja nukkunut huonosti, uniakin nähnyt. Viime uni liittyi työhön johon sitten heräsin keskellä muutamaan otteeseen yöllä ja aina tuli tunne että olen unohtanut jotain.

Sitten vaikka saakin nukkua pidempään, väsyttää silti ja olo vähän kukkuu ja alakuloinen.
Muutaman viikon ottaa, että hormonitoiminta tottuu. Tai kai se ihmisittäin vaihtelee. Näin itellä. Nyt tosin juon taas satunnaisesti plöröä.

Mä en ole juonut kahvia vähän yli vuoteen. Ei tee edes mieli.
Energiajuomia menee joskus viikonloppuisin.

Jos joskus aloitan kahvin juonnin niin en ikinä sitä lopeta.

Muutaman viikon ottaa, että hormonitoiminta tottuu. Tai kai se ihmisittäin vaihtelee. Näin itellä. Nyt tosin juon taas satunnaisesti plöröä.

Joo katsoin jotain videota aiheesta, siinä muistaakseni sivuttiin mitä tapahtuu elimistössä, kun kahvin juonnin lopettaa. Olen nyt ollut vasta 1,5 viikkoa juomatta eli aika vähän vasta. Ekalla viikolla oli pääasiassa ensimmäinen vieroitusoire, päänsärky josta olen päässyt eroon.

Mulle tulee tämmöstä, onko vittuilua vai vilpitöntä suosittelua? Lisäks on kypsät naiset tietenkin.
Vai liittyykö nämä kaks yhteen jotenkin?

Liitteet

• FEAC9075-88E2-4E0D-B4EC-C5498FC6E710.webp
    FEAC9075-88E2-4E0D-B4EC-C5498FC6E710.webp
    42,2 KB · Katsottu: 162
Back
Ylös Bottom