Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä on töissä porukkaa jotka yskäsee ja "on varmaan huomenna kipeitä".

Yks lusmuri meiltä töistä varmaan tahallaan kaatui rappusissa ja poikkasi kätensä: sille tuli maanantaina opiskelija ohjattavaksi.
Tekee puolikasta muutenkin ja siitä lusmuilee suurimman osan ajan.

Onneksi tuota ärsyttävää pelleilyä ei tarvitse katsella, ei saatana kun ei tule toimeen ihmisten kanssa duunissa. Kyllä tulee jos vaan morjestellaan mut semmonen vitun hidas päät yhteen aivoriihi ei toimi itellä mitenkään päin. Tehään tai ollaan kotona mut ei vittu mitään lässytystä.

Onneksi mulla on vanha toiminimi ja uusi suunnitelma.

Taitaa tulla 3kk karenssi, ei haittaa, valintoja on tehtävä.

Syönyt pari päivää ruisleipää suht reilusti, niin nyt ei kyllä oo pieruista ollut pulaa :) kiva paukutella.

viikonloppuna kun söin puolirovesta mämmiä aamupalaksi, illasta ei voi muuta sanoa kun: melkomoista, ei ollu viittäminuuttia hiljaista

e.muistaakseni tiekiista soitti juu näin o kappaleen GAYkalla ainakin kaksi kertaa, saattoi olla kolmekkin

Se on varmaan ollut työterveyslääkäri, joka sen sv:n on kirjoittanut .

Itsehän pyysin tänään ihopolilta ohjeita siihen, miten luomi pitää poistaa. Voin sitten lääkäriä neuvoa. :whistle:
Saattoi olla eläköitymässä oleva kunnanlääkäri, joka tällä hetkellä tarjoaa enkeliterapiaa ja muuta vastaavaa :ROFLMAO:

Luomi pitää poistaa oikeassa suunnassa, riittävän syvältä ja sulkea useammassa kerroksessa. Toki arven koko riippuu erittäin vahvasti luomen paikasta.

e: eli #kunnolla
Mulla on säären sivussa muistona muikean kokoinen arpi kun joku kesälomansijaisenkaveri poisti isohkon luomen ja laittoi varmaan yhden tikin siihen, repesi auki enenkuin olin edes autossa.

Eräs aktiivinen pakkislainen ihmetteli joskus miksi niin moni on ignoorannut hänet... no sai yhden lisää.
Ei tarvitse olla samaa mieltä toisten kanssa ja saa sanoa mielipiteen mutta ei tartte silti olla mulkku eli Suomeksi: Tehkää niin kuin opetan, älkää niin kuin minä teen :)

Back
Ylös Bottom