Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

on, vuosikausia vanha&etelleen erinomaisessa kuosissa

ei sitäpaitsi ollukkaa samanlainen, mulla loppuu vetokerju tasan punaseen saumaan

katso liitettä 154080

Tää on perus intersportin ale peak huppari. Vuosikausia vanha, mutta hyvä kuosi.

Liitteet

• AFF9FECF-6090-415F-A915-14E247282500.webp
    AFF9FECF-6090-415F-A915-14E247282500.webp
    51,1 KB · Katsottu: 166
Nyt kun tuli rytkyistä puhe, niin onko kuntit joutuneet ostamaan työ-/arkikäyttöön bleiseriä?

Oon tässä yrittäny löytää semmosta istuvaa takkia, missä olis sillain sopusuhtaset hihat, että mihin mahtuu olkavarsi, niin ei olis puolta metriä liikaa pituutta.

Onko se perkele otettava joku ja vietävä jollekin ompelijalle modaukseen?

Nyt kun tuli rytkyistä puhe, niin onko kuntit joutuneet ostamaan työ-/arkikäyttöön bleiseriä?

Oon tässä yrittäny löytää semmosta istuvaa takkia, missä olis sillain sopusuhtaset hihat, että mihin mahtuu olkavarsi, niin ei olis puolta metriä liikaa pituutta.

Onko se perkele otettava joku ja vietävä jollekin ompelijalle modaukseen?

Jep valitse silmään sopiva ja vie modaukseen. Älytöntä ajanhukkaa ettiä jostain kaikinpuolin sopivaa istuvaa samantien.

Arkikäytössä bleiseri? Mitävittua? Mulla on arkikäyttöön hupparia. Verkkaria. Tuulihousua. Urheilutakkia. Yhdet farmarit jos vaimo vaatii ulos lähtiessä.

Työkäyttöön niitä on tullut osteltua mustaa, raitasta, harmaata, kevyttä ja paksua. Mul on insinöörin vartalo niin on sopinu suoraan liikkeen narulta.

Arkikäytössä bleiseri? Mitävittua? Mulla on arkikäyttöön hupparia. Verkkaria. Tuulihousua. Urheilutakkia. Yhdet farmarit jos vaimo vaatii ulos lähtiessä.

Työkäyttöön niitä on tullut osteltua mustaa, raitasta, harmaata, kevyttä ja paksua. Mul on insinöörin vartalo niin on sopinu suoraan liikkeen narulta.
No arkikäytöllä meinasin lähinnä, että ei nyt ihan juhlakäyttöön tarkotettua..

En minäkään nyt ihan niin ULTRAMASSIIVINEN ole, mitä ehkä joskus olen antanut ymmärtää, mutta silti yhtä vittua noiden kanssa. Itseasiassa sama kauluspaitojen kanssa. Semmonen mikä ei oo liian piukka rinnasta, on vitummoinen säkki.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom