Ajattelin tasan saman sisältöistä viestiä, mutta ehdit ensin.![]()
Minä kuljetan sitten epäonnistumiset kylmiöön - ammattitaidolla ja arvokkuudella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin tasan saman sisältöistä viestiä, mutta ehdit ensin.![]()
Muita hyviä biisejä?
Muita hyviä biisejä?
on, vuosikausia vanha&etelleen erinomaisessa kuosissa
ei sitäpaitsi ollukkaa samanlainen, mulla loppuu vetokerju tasan punaseen saumaan
katso liitettä 154080
onko kuntit joutuneet ostamaan työ-/arkikäyttöön bleiseriä?
Nyt kun tuli rytkyistä puhe, niin onko kuntit joutuneet ostamaan työ-/arkikäyttöön bleiseriä?
Oon tässä yrittäny löytää semmosta istuvaa takkia, missä olis sillain sopusuhtaset hihat, että mihin mahtuu olkavarsi, niin ei olis puolta metriä liikaa pituutta.
Onko se perkele otettava joku ja vietävä jollekin ompelijalle modaukseen?
Hämmästyttävän hyvin tehty hupailu ja osaavat laulaakin? Ilmankos lääkärit saa naisia!
Tämäkään ei ollut huono.
Nyt kun tuli rytkyistä puhe, niin onko kuntit joutuneet ostamaan työ-/arkikäyttöön bleiseriä?
No arkikäytöllä meinasin lähinnä, että ei nyt ihan juhlakäyttöön tarkotettua..Arkikäytössä bleiseri? Mitävittua? Mulla on arkikäyttöön hupparia. Verkkaria. Tuulihousua. Urheilutakkia. Yhdet farmarit jos vaimo vaatii ulos lähtiessä.
Työkäyttöön niitä on tullut osteltua mustaa, raitasta, harmaata, kevyttä ja paksua. Mul on insinöörin vartalo niin on sopinu suoraan liikkeen narulta.
Tiedän vain, että tehty perunajauhoon. Sekä valmistettu noin puolilta päivin, koska uuni oli viileä saapuessani.Mimmosta mokkapalaa^