Minäkin vetelin silikoneja taas. Nyt en kyllä enää laita, saa riittää näin.
No mikäs nyt, miten sää sitä vetelit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin vetelin silikoneja taas. Nyt en kyllä enää laita, saa riittää näin.
En oo huomannu ku en seuraa, mut juurihan se täällä retosteli isoon ääneen kyrvänsaannillaan.Onko kukaan muu huomannut ettei Helistintä näy kaatiksella…![]()
No se olikin lähinnä tiedotusluonteinen asiaEn oo huomannu ku en seuraa, mut juurihan se täällä retosteli isoon ääneen kyrvänsaannillaan.
Vetelin taidokkaasti, samalla tavalla kuten eilenkin! Keittiöön. Ja vessaan. Ja tajusin, että en päässyt vielä silikonin vetelystä eroon sittenkään, nimittäin kylppärin kynnys pitää uusia ja tietty silikonit samalla.No mikäs nyt, miten sää sitä vetelit?
Vetelin taidokkaasti, samalla tavalla kuten eilenkin! Keittiöön. Ja vessaan. Ja tajusin, että en päässyt vielä silikonin vetelystä eroon sittenkään, nimittäin kylppärin kynnys pitää uusia ja tietty silikonit samalla.
Jatkokysymyksenä, joko työkalu on työnnetty?Käytitkö saippuaa?
En, tuo minun kumilätkä vetää siististi sellaisenaan. Vessassa oli sellainen railo laatoituksessa (tällä kertaa ei minun mokani) että piti märällä sormella tasoitella kun kumilätkä pomppi vähän, mutta ok tuli.Käytitkö saippuaa?
En, tuo minun kumilätkä vetää siististi sellaisenaan. Vessassa oli sellainen railo laatoituksessa (tällä kertaa ei minun mokani) että piti märällä sormella tasoitella kun kumilätkä pomppi vähän, mutta ok tuli.
Silsata = levittää esim. jalkasilsaa? Remppahommia en tee valitettavasti koskaan hameessa, vaan pierukollareissa! Eilen harmittavasti onnistuin muuten myös silikonoimaan mustalla silikonilla rakkaan collegetakkini, jota käytän toisinaan myös salilla.Mulle tuli delgis jotenkin mielikuvana kun kyykkii hameessa silsaamassa kynnystä samalla pohtien mistä saisi liukuvaa sormeen... anteeksi.
Tänään(kin) restoratiivinen jooga sohvalla. Koska kehitys tapahtuu levossa.