Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mikäs nyt, miten sää sitä vetelit?
Vetelin taidokkaasti, samalla tavalla kuten eilenkin! Keittiöön. Ja vessaan. Ja tajusin, että en päässyt vielä silikonin vetelystä eroon sittenkään, nimittäin kylppärin kynnys pitää uusia ja tietty silikonit samalla.

En, tuo minun kumilätkä vetää siististi sellaisenaan. Vessassa oli sellainen railo laatoituksessa (tällä kertaa ei minun mokani) että piti märällä sormella tasoitella kun kumilätkä pomppi vähän, mutta ok tuli.

Olisi jäänyt jälkipolville jotain kerrottavaa, ei sit. Olen pettynyt, sen kerran kun rauno paljastaa ammattisalaisuuksia, ei kuunnella.

Toisaalta tykkään sun tyylistä, mäkin opin vaan kantapään kautta.

IMG_20190404_165229.webp

Kävin jämsänkoskella kattoo 600 DR "kyllä siitä vähän enemmän pitäisi saada, on minulle aika tärkeä" ei vittu en oo hajonnu ikinä kaupanteossa näin pahasti:D Ei saanut nostaa kun olis vanteet vääntyny, sen verran jäätynyt maahan kiinni.

Minäkin olen ostanut Jämsänkoskelaiselta Ron Jeremyn näköiseltä mieheltä henkilöauton ja ei meinaa hinta tippunut euroakaan. Meinasi vielä appiukon mukaan, joka jäi herran kanssa jutustelemaan, perään lähteä kuuleman mukaan hakemaan parkkikiekkoa, kun se unohtui sinne autoon. Liekö sama veijari kyseessä tai sitten ovat kauttaaltaan pihiä sakkia.

Mulle tuli delgis jotenkin mielikuvana kun kyykkii hameessa silsaamassa kynnystä samalla pohtien mistä saisi liukuvaa sormeen... anteeksi.
Silsata = levittää esim. jalkasilsaa? Remppahommia en tee valitettavasti koskaan hameessa, vaan pierukollareissa! Eilen harmittavasti onnistuin muuten myös silikonoimaan mustalla silikonilla rakkaan collegetakkini, jota käytän toisinaan myös salilla.

mie muuten viimeviikolla ihan itte kokosin itelleni langattoman kaiuttimen, jolla bluutuuttilla vuipi tuuttailla sitten rökmyyssikkiä ämyreistä.
Olen näpsäkkä emäntä siis.

Back
Ylös Bottom