Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

miulla oli hauskaa keskiviikkona kuntosalilla.
on se jännää.

IMG_20190328_205037.webp

Kuntit, se o valamis

Kirjan nimi Käen kutsu.
Mulle tulee mieleen runQ. Kiitos savo.

Prologi=patologi. Pitäsköhä lopettaa ennen ku pääsen pidemmälle lukemisessa.

Siljanjärven=Siilinjärven.

Saa nähdä onko vanhusten asema lähinnä vaalipuhetta

Suomessa tehtiin aikoinaan virhe, kun ulkoistettiin vanhustenhoito valtiolle. Minä äänestäisin ehdokasta, joka lupaa palata malliin, jossa vastuu vanhuksista on perheillä, kuten esim. Saksassa. Loppuisi se ainainen kitinä siitä, että miksei kukaan muu hoida minun perhettäni kunnolla.

Suomessa tehtiin aikoinaan virhe, kun ulkoistettiin vanhustenhoito valtiolle. Minä äänestäisin ehdokasta, joka lupaa palata malliin, jossa vastuu vanhuksista on perheillä, kuten esim. Saksassa. Loppuisi se ainainen kitinä siitä, että miksei kukaan muu hoida minun perhettäni kunnolla.

Korjaantuis kestävyysvajeen lisäksi samalla syntyvyys.

Juu ei siinä paljo ehdi kertoa, jos haluaa totta puhua ja perustella sanomisensa. Ja koska on kiire, niin toimittaja keskeyttää ja lyö uuden kysymyksen.

Sitä. Se. On.

Eipä siinä paljoa näyttäny pääsevän sanomaan kun kesken vastauksen alkaa jo uus kysymys.

Niinkin niin, mutta tuntu että ei ollut halukkuuttakaan. Esim. ilmastonmuutos oikeastaan vaan yks argumentti, no numbers, ei vastannut suoraan kysymykseen jne... Olishan siinä ehtinyt sanoa vaikka mitä. Vähän samaa oli muissakin jutuissa. Ei se nyt puihin menny, ihan hyvääkin juttua, mutta jäi vähän vajaaks imho.

55744611_10218153398735516_5663122286257897472_n.jpg

tännää töihin.... vika pvä tosa mestasa...

sit illalla tommosii leipomasa

56119509_2273446216008803_2531501750586703872_n.jpg

Kissoilla mennyt yhtäkkiä väilit poikki eilen, mies oli tullu kotiin tunnin reissulta niin kämppä täynnä karvatupsuja ja tuoli kaatunut lattialle etc nujakoinnin jälkiä. Kissoja ei näkyny missään, toinen löytyi sängyn alta ja hän nosti sen sängyn päälle missä toinen oli ja siitäkös tappelu syntyi, oli kuulemma näyttänyt kuin yrittäisivät tappaa toisiaan. Oli ollut todella hurjan näköistä. Sitte loppuillan ragdolliuros kököttää vaa keittiön pöydällä eikä halua liikkua mihinkään ja sähisi ihmisillekki. Meillä piti yöllä kantaa se vessassaki käymään ja nostaa ruokakuppi nokan eteen ku ei halunnu liikkua. Aateltiin jos se tuoli on vaikka kaatunu sen päälle ja se loukkaantunut? Toinen kissa yrittää tehdä sopua ja tuijottaa toista kissaa häntää heiluttaen ja kiertelee katselemaan lähemmäs. Ragdolli sähisee ku näkee toisen lähestyvän. Mies kävi eilen heti ostamassa Feliway Friendsiä jos se auttais tilanteeseen. Yöllä olivat kuulemma nukkuneet vierekkäin ja ragdolli nuollut naarasta, mutta aamulla minun herätessä ragdolli antoi toisen kissan lähestyä metrin päähän ja sitten sähisemistä. Ehkä edistystä? Nytki ragdolli liikkuu ympäri kämppää ja toinenki kissa on tässä samassa huoneessa. Jospa ne välit paranee. Ei oo ikinä tullu tämmösiä erimielisyyksiä niillä. Pelottaa jos ne ei tuukkaan keskenään enää koskaan toimeen ja tunnelma on kyräilyä. Pitää seurata tilannetta. :confused:

Hyvin alkoi duunipäivä, ovesta sisään kuppi kahvia eteen ja palohälyttimet alkoi huutamaan :coffee: onneksi väärä hälytys mutta täytyy sanoa, että homma toimii hienosti häken kanssa :worship:

Back
Ylös Bottom