Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No vittuko tuli kaksi uutta tyyppiä meille ja toinen on ryyyssss ja toinen sitten on ääähhh tyyppi.
Seuraavan kerran rekrytessä tarjoat kahvit haastattelussa.
- Ja etukäteen mietit, että millaiset taidot ovat riittävät kompensoimaan ryystämistä ja ääähkimistä.

Seuraavan kerran rekrytessä tarjoat kahvit haastattelussa.
- Ja etukäteen mietit, että millaiset taidot ovat riittävät kompensoimaan ryystämistä ja ääähkimistä.
Mitähän mä taas sanoisin ettei kukaan pahastu, tää on niin vaikea aihe osalle ihmisiä :LOL:
Jokainenhan saa olla ihan sellainen kuin haluaa ja minä nyt joudun olemaan olosuhteiden pakosta samoissa tiloissa ja ei tyypeissä mitään isoa vikaa ole muuten mutta tuollaiset alkeellisten pöytätapojen puute vain yksinkertaisesti vituttaa.
Jossain vaiheessa mainitsin että aiemmin rekryn kohde oli alempi suorittava porras niin se saattaa kertoa jotain miksi tavat on mitä on eikä tämä ole edes pahalla sanottu.

Juuri yksi ihminen kävi läpi oman ikääntyneen perheenjäsenensä huonoa hoitoa kunnallisella puolella, erityisesti hoitovirheitä ym. Oli joutunut taistelemaan, että sai perheenjäsenen yksityiselle ja nimenomaan Attendolle. Häntä harmitti kovasti, että julkisuudessa teilataan Attendoa - varmasti on paikkakuntakohtaisia eroja, koska ainakaan hänellä ei ole mitään huonoa sanottavaa, ei erityisesti kunnallisen jälkeen. Ja läheinenkin on kiittänyt silminnähden voimistuttuaan, että kiitos kun pääsi sinne, saa siellä niin hyvää hoitoa (esim. vuosia syömänsä lääkkeet, jotka kunnallisella vain lopetettiin).

Ei asiat ole niin yksioikoisia, että on vain joku "hyvä" ja joku "paha" taho, niin kuin julkinen vs. yksityinen.

Itse suunnittelen jo, että mitä hyvää ostan huomenna. Filmtownin karkkipussi taas houkuttaisi, ainakin paljon enemmän kuin suklaalevy tai jäätelö.
Onneksi on vielä melkein vuorokausi aikaa miettiä tätä.
Joo, tuossa se ajatus katkesi, piti kans mainita tosta, että varmaan on mätiä omenoita isossa saavissa seassa. Median tapa esittää asiat on tuo joukkohysterian lietsominen, oli aihe mikä hyvänsä, ja sitten äänien toivossa kaikenmaailman kansanedustajat pätee täysistunnossa jostain desimaalista. Ihan kuin se ratkaisis ongelmat.

Ite tein äsken coleslawit maustuun. Aamulla pulled porkit uuniin, ja illalla burgerin väliin. Kävin myös nuuskimassa tänään cittarissa karkkihyllyjä.

Jostain syystä paino ei putoa tasasta tahtia, wonder why...

No vittuko tuli kaksi uutta tyyppiä meille ja toinen on ryyyssss ja toinen sitten on ääähhh tyyppi.
Mä olen miettinyt millä vitulla pääsen pakoon kun en voi vain avautua asiasta tosin toinen oli sellainen pullonsuusta hörppijä niin sen lopetin alkuunsa lounastauolla, sitä ei ois kestänyt.

If you can't beat them, join them. Se eka kaveri kun vetää "rrryyyyysss" ja toka siihen perään "ääääähhh", niin sitten vedät "prrooooottt" pierun kauniiksi lopuksi ja hymyilet.

Juurihan Suomi todettiin maailman onnellisimmaksi valtioksi. Ironista.
En nyt tähän hätään muista missä lähikuukausina lukemistani kirjoista asiaa käsiteltiin, mutta tuosta tutkimuksesta saa erilaisia tuloksia riipuen miten asiaa tutkitaan.

En muista enään miten kyseisessä tutkimuksessa asiaa tutkittiin, mutta mieleeni jäi se, että jos tekijää muutettiin ja kysyttiin ihmiseltä kuinka paljon hän on kokenut positiivisia tunteita viimeisen vuorokauden ainana, niin maailman onnellisimmat sopukat löytyivät jostain banaanivaltioista. Oiskohan ekana ollut Paraguay joka muuten sijoittui jonnekin 60 tuntumaan.

Eli, ei me täällä niin onnellisia olla. Tekijöinä vaan on sellaiset asiat, että yhteiskunnan pahoinvointi ei siinä näy ja saadaan ihmiset näyttään onnellisilta, vaikka muuten porukan pää lahoo jatkuvaan stressiin ja kiireeseen.

Kylläpäs kyynärpäät ottivat taas itseensä kyykkäilystä. Lohduttaisin niitä kunnon setillä mättöä, mutta jääkaappi huutaa tyhjyyttään.

Olisikohan tämä sopiva setti tilata kotiintuotuna?

Valurauta-alustalla lajitelma neljälle hengelle
2 grillattua sisäfilettä vartaassa
1 grillattua sisäfilepaloja vartaassa
3 grillattua kanafile palaa
5 grillattua lammasjauhelihavarrasta
grillattuatomaattia
sahramilla maustettua basmatiriisiä

80,00€

Kylläpäs kyynärpäät ottivat taas itseensä kyykkäilystä. Lohduttaisin niitä kunnon setillä mättöä, mutta jääkaappi huutaa tyhjyyttään.

Olisikohan tämä sopiva setti tilata kotiintuotuna?

Valurauta-alustalla lajitelma neljälle hengelle
2 grillattua sisäfilettä vartaassa
1 grillattua sisäfilepaloja vartaassa
3 grillattua kanafile palaa
5 grillattua lammasjauhelihavarrasta
grillattuatomaattia
sahramilla maustettua basmatiriisiä

80,00€
Riippuu ihan siitä kuinka laadukas tuo valurauta-alusta on.

Onneksi minä en enää opeta sitä seamk:ssa.

Joskus: opetin.

Hyvä ettet ole. Mua hirvittää jo ajatus siitä, että pitäis jossain vaiheessa mahdollisesti ehkä olla samassa leikkaussalissa. Voi kauhia.

Minä havahduin tehtävän palautukseen vasta tänään. Keskiyöhön asti olisi aikaa tehdä tämä, mutta luulen tuon meidän kissankin ymmärtävän enemmän aiheesta.

Joku vertaistukiryhmä minun kanssa leikkauksessa olleilla? :cautious:
Saattaa olla työn alla. Menihän minullakin muutama vuosi, että selvisin ja uskaltauduin uudemman kerran orton saliin! Joten aivan ymmärrettävää, jos joku muukin on tilanteesta huolissaan.

Back
Ylös Bottom