Tästä on ollut joskus toisessa ketjussa puhetta mutta mitä mieltä olette yleisesti esim. kahvin ryystämisestä ja siitä että jokaisen huikan jälkeen pitää ähistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitako sellaista "RRRYYYYSSSS.... Ähhhh!"Tästä on ollut joskus toisessa ketjussa puhetta mutta mitä mieltä olette yleisesti esim. kahvin ryystämisestä ja siitä että jokaisen huikan jälkeen pitää ähistä?
No joku Attendo nimettynä firmana ei ole vanhustenhoidon ongelman ydin.Niinhän se valitettavasti on, mutta kun satun elämään tässä ja nyt. Kuinka paljon kauheuksia tapahtuu koko ajan, koska esim perheissä tapahtuvasta väkivallasta ja laiminlyönneistä vain pieni osa tulee esille.
Ja vaikkapa Attendot ja muut. Onko nykyisellä kohulla mitään merkitystä: jotain muuta uutista kohta pukkaa ja sitten taas unohdetaan koko paska.
Juurihan Suomi todettiin maailman onnellisimmaksi valtioksi. Ironista.
Menee samaan lokeroon suu auki sapuskan mässyttämisestä. Tekee mieli vetää kurkipotkulla leukaan.
Ja vaikkapa Attendot ja muut. Onko nykyisellä kohulla mitään merkitystä: jotain muuta uutista kohta pukkaa ja sitten taas unohdetaan koko paska.
No joku Attendo nimettynä firmana ei ole vanhustenhoidon ongelman ydin.
Kunnilla ei ole rahaa järjestää edes nykyisen lain puitteissa itse noita palveluita, niin millä vitulla pörssiyhtiö siihen pystyisi (+alaan kohdistuva työvoimapula)? Kunnat ulkoistaa ongelman. Tiedän kokemuksesta, että kunnallisessa hoidossa on ihan tasan samat ongelmat, ehkä jopa laajemmassa mittakaavassa.
Itse suunnittelen jo, että mitä hyvää ostan huomenna. Filmtownin karkkipussi taas houkuttaisi, ainakin paljon enemmän kuin suklaalevy tai jäätelö.Piti jotain nasevaa laittaa tähän loppuun, mutta ajatus katkesi.
Tissithän ne nyt on mielessä.
Hitto, että tunnen itteni niin tyhmäksi ku luen tuota anatomian ja fysiologian kirjaa. Mulla ei oo yhtään mitään aivotoimintaa.
Juurihan Suomi todettiin maailman onnellisimmaksi valtioksi.
Ei ollut kymppimämmiä kaupassa.
Nukahdin vahingossa tunniksi. Kuinkahan maatepanon kanssa käy![]()
minimanissa:on
siihen pihaan ei taida porssella kehdata mennä->urheiluauto estää saamasta mämmiä
Kebulirullaa.
On jotai toimintaa, jos pystyy lukemaan! Tai jotain...Hitto, että tunnen itteni niin tyhmäksi ku luen tuota anatomian ja fysiologian kirjaa. Mulla ei oo yhtään mitään aivotoimintaa.
Sosasolaa nyt.Maxi peppulilla?
On jotai toimintaa, jos pystyy lukemaan! Tai jotain...
No vittuko tuli kaksi uutta tyyppiä meille ja toinen on ryyyssss ja toinen sitten on ääähhh tyyppi.Tarkoitako sellaista "RRRYYYYSSSS.... Ähhhh!"