Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraavan kerran rekrytessä tarjoat kahvit haastattelussa.No vittuko tuli kaksi uutta tyyppiä meille ja toinen on ryyyssss ja toinen sitten on ääähhh tyyppi.
Mitähän mä taas sanoisin ettei kukaan pahastu, tää on niin vaikea aihe osalle ihmisiäSeuraavan kerran rekrytessä tarjoat kahvit haastattelussa.
- Ja etukäteen mietit, että millaiset taidot ovat riittävät kompensoimaan ryystämistä ja ääähkimistä.
Joo, tuossa se ajatus katkesi, piti kans mainita tosta, että varmaan on mätiä omenoita isossa saavissa seassa. Median tapa esittää asiat on tuo joukkohysterian lietsominen, oli aihe mikä hyvänsä, ja sitten äänien toivossa kaikenmaailman kansanedustajat pätee täysistunnossa jostain desimaalista. Ihan kuin se ratkaisis ongelmat.Juuri yksi ihminen kävi läpi oman ikääntyneen perheenjäsenensä huonoa hoitoa kunnallisella puolella, erityisesti hoitovirheitä ym. Oli joutunut taistelemaan, että sai perheenjäsenen yksityiselle ja nimenomaan Attendolle. Häntä harmitti kovasti, että julkisuudessa teilataan Attendoa - varmasti on paikkakuntakohtaisia eroja, koska ainakaan hänellä ei ole mitään huonoa sanottavaa, ei erityisesti kunnallisen jälkeen. Ja läheinenkin on kiittänyt silminnähden voimistuttuaan, että kiitos kun pääsi sinne, saa siellä niin hyvää hoitoa (esim. vuosia syömänsä lääkkeet, jotka kunnallisella vain lopetettiin).
Ei asiat ole niin yksioikoisia, että on vain joku "hyvä" ja joku "paha" taho, niin kuin julkinen vs. yksityinen.
Itse suunnittelen jo, että mitä hyvää ostan huomenna. Filmtownin karkkipussi taas houkuttaisi, ainakin paljon enemmän kuin suklaalevy tai jäätelö.
Onneksi on vielä melkein vuorokausi aikaa miettiä tätä.
No vittuko tuli kaksi uutta tyyppiä meille ja toinen on ryyyssss ja toinen sitten on ääähhh tyyppi.
Mä olen miettinyt millä vitulla pääsen pakoon kun en voi vain avautua asiasta tosin toinen oli sellainen pullonsuusta hörppijä niin sen lopetin alkuunsa lounastauolla, sitä ei ois kestänyt.
Ai vittu miten repesinIf you can't beat them, join them. Se eka kaveri kun vetää "rrryyyyysss" ja toka siihen perään "ääääähhh", niin sitten vedät "prrooooottt" pierun kauniiksi lopuksi ja hymyilet.
Siitä sitten nukahtaa sopivasti sohvalle!Ehkä se on samanlaista lukemista kuin minulla. Lasittunut katse kohti kirjaa.
En nyt tähän hätään muista missä lähikuukausina lukemistani kirjoista asiaa käsiteltiin, mutta tuosta tutkimuksesta saa erilaisia tuloksia riipuen miten asiaa tutkitaan.Juurihan Suomi todettiin maailman onnellisimmaksi valtioksi. Ironista.
Riippuu ihan siitä kuinka laadukas tuo valurauta-alusta on.Kylläpäs kyynärpäät ottivat taas itseensä kyykkäilystä. Lohduttaisin niitä kunnon setillä mättöä, mutta jääkaappi huutaa tyhjyyttään.
Olisikohan tämä sopiva setti tilata kotiintuotuna?
Valurauta-alustalla lajitelma neljälle hengelle
2 grillattua sisäfilettä vartaassa
1 grillattua sisäfilepaloja vartaassa
3 grillattua kanafile palaa
5 grillattua lammasjauhelihavarrasta
grillattuatomaattia
sahramilla maustettua basmatiriisiä
80,00€
Onneksi minä en enää opeta sitä seamk:ssa.
Joskus: opetin.
On jotai toimintaa, jos pystyy lukemaan! Tai jotain...
Ehkä se on samanlaista lukemista kuin minulla. Lasittunut katse kohti kirjaa.
Kyllä sä selviät, jos sellanen päivä tulee eteen! Minäkin selvisin!Hyvä ettet ole. Mua hirvittää jo ajatus siitä, että pitäis jossain vaiheessa mahdollisesti ehkä olla samassa leikkaussalissa. Voi kauhia.
Kyllä sä selviät, jos sellanen päivä tulee eteen! Minäkin selvisin!
Voi kauhia.
Saattaa olla työn alla. Menihän minullakin muutama vuosi, että selvisin ja uskaltauduin uudemman kerran orton saliin! Joten aivan ymmärrettävää, jos joku muukin on tilanteesta huolissaan.Joku vertaistukiryhmä minun kanssa leikkauksessa olleilla?![]()
Rammsteinin uus video/sinkku järkyttävän hieno. Voi pyhä savu.
Menihän minullakin muutama vuosi, että selvisin ja uskaltauduin uudemman kerran orton saliin!