Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juuri näin! Kiitos silti. Noin 15 min sitten selkis, että =-merkki oli liikaa.

Johan lähti pelaan.
Tuo oli sellainen syntax error ja tyypillisesti juurikin vain yksi merkki väärässä paikassa tälläkin kertaa. Joskus sellaista saa etsiä pitkäänkin, jos on enemmän sitä koodia tai jos ongelma on jotenkin epätyypillinen. Mutta hyvä että nyt toimii!

Tuo oli sellainen syntax error ja tyypillisesti juurikin vain yksi merkki väärässä paikassa tälläkin kertaa. Joskus sellaista saa etsiä pitkäänkin, jos on enemmän sitä koodia tai jos ongelma on jotenkin epätyypillinen. Mutta hyvä että nyt toimii!
Eniten tuossa hämäsi se, että homma pelas solussa, mutta kun laitoin sen funktion sisään, niin virhettä pukkas.

No taas olemme viisaampia.

Mahtaako mulla olla perianaalidermatiitti? En muista koska olisin nähnyt itseni silmästä silmään, niin ei voi tietää mitä siellä on. Tuntemuksien perusteella hän voi hyvin, ei oo kipuja eikä muitakaan ongelmia.
Voisi kyllä joskus tsekata. Vaikka vaimon meikkipeilillä. Voihan siellä olla vaikka valkaisun tarvetta.

Mahtaako mulla olla perianaalidermatiitti? En muista koska olisin nähnyt itseni silmästä silmään, niin ei voi tietää mitä siellä on. Tuntemuksien perusteella hän voi hyvin, ei oo kipuja eikä muitakaan ongelmia.
Voisi kyllä joskus tsekata. Vaikka vaimon meikkipeilillä. Voihan siellä olla vaikka valkaisun tarvetta.
Tai voi ihailla pastillikokoelmaa.

Ei sitten millään huvittas mennä tänään reenailee, koipiparat on saanut viimeaikoina aivan liian paljon runtua ja huomenna olisi ohjelmassa kattokiipeilyä kuten myös seuraavat kolme päivää..

Miksihän mulla on sellaisia finnin oloisia juttuja reisissä?
Navankin vieressä yksi.
Ei ole siis varsinaisia finnejä mutta melkeen samanlaisia, varmaan jotain tukkeutuneita ja tulehtuneita ihohuokosia mutta miksi?

Back
Ylös Bottom