Tiedättekö mikä on kansankieliseltä ilmaisuasultaan sellainen vaiva, kuin perianaalidermatiitti.
Se huvitti minua kovasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedättekö mikä on kansankieliseltä ilmaisuasultaan sellainen vaiva, kuin perianaalidermatiitti.
Tuo oli sellainen syntax error ja tyypillisesti juurikin vain yksi merkki väärässä paikassa tälläkin kertaa. Joskus sellaista saa etsiä pitkäänkin, jos on enemmän sitä koodia tai jos ongelma on jotenkin epätyypillinen. Mutta hyvä että nyt toimii!Juuri näin! Kiitos silti. Noin 15 min sitten selkis, että =-merkki oli liikaa.
Johan lähti pelaan.
Ihotulehdus peräaukon ympärillä.Tiedättekö mikä on kansankieliseltä ilmaisuasultaan sellainen vaiva, kuin perianaalidermatiitti.
Varmaan näin, mutta haettiin tuota ylläesitettyä sanaa.Ihotulehdus peräaukon ympärillä.
Eniten tuossa hämäsi se, että homma pelas solussa, mutta kun laitoin sen funktion sisään, niin virhettä pukkas.Tuo oli sellainen syntax error ja tyypillisesti juurikin vain yksi merkki väärässä paikassa tälläkin kertaa. Joskus sellaista saa etsiä pitkäänkin, jos on enemmän sitä koodia tai jos ongelma on jotenkin epätyypillinen. Mutta hyvä että nyt toimii!
Tai voi ihailla pastillikokoelmaa.Mahtaako mulla olla perianaalidermatiitti? En muista koska olisin nähnyt itseni silmästä silmään, niin ei voi tietää mitä siellä on. Tuntemuksien perusteella hän voi hyvin, ei oo kipuja eikä muitakaan ongelmia.
Voisi kyllä joskus tsekata. Vaikka vaimon meikkipeilillä. Voihan siellä olla vaikka valkaisun tarvetta.
Asioita ei aina kannata tarkastella ns. solutasollaEniten tuossa hämäsi se, että homma pelas solussa, mutta kun laitoin sen funktion sisään, niin virhettä pukkas.
No taas olemme viisaampia.

Mutta voisiko koulutuksen käynyt energiahoitaja antaa hoitoa etänä ja palkka juoksisi, jos henkeni olisi läsnä?
Mä voin tulla mukaan juomaan kaljat sun puolesta niin ei tule morkkista lihomisestakaan, sulle.Se olisi kyllä hyvä. Voisi siirtää olemuksensa thaimaaseen ja parantaa sieltä käsin.
Miksi jutut täällä on turhankin usein perseestä?
Miksi jutut täällä on turhankin usein perseestä?