Tuleemuute joka toiselta kanavalta joku saksalainen poliisisarja.@vokot Tv1 klo 21.00. @Heatseeker voi katsella siellä nahkahousujen maassa tuntia myöhemmin interwebistä.
Tiedätte ketä äänestää![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleemuute joka toiselta kanavalta joku saksalainen poliisisarja.@vokot Tv1 klo 21.00. @Heatseeker voi katsella siellä nahkahousujen maassa tuntia myöhemmin interwebistä.
Tiedätte ketä äänestää![]()
Kyllä JOS-funktion sisällä voi laskea. Sinulla on tuon funktion ehtona olevan JA-lauseen jälkeen yksi ylimääräinen yhtäsuuruusmerkki, jota Excel ei sulata.Nyt ei Excel taivu tahtooni. Onneksi voi tempuilla kiertää sen ohi, mutta jäi ärsyttämään.
Saa kertoa, jos tietää: Eikö JOS-funktion sisällä voi laskea?
=JOS(JA(D12>=1;D12<=100000;D14>=1;D14<=100000); =((1/D12)+(1/D14))^-1) ;"vastuksien arvo väärä")
Selviääpi tuo toki huomenna...
Pitäisi siis saada laskettua 1/D12 + 1/D14 ja näistä käänteisluku.
Nyt ei Excel taivu tahtooni. Onneksi voi tempuilla kiertää sen ohi, mutta jäi ärsyttämään.
Saa kertoa, jos tietää: Eikö JOS-funktion sisällä voi laskea?
=JOS(JA(D12>=1;D12<=100000;D14>=1;D14<=100000); =((1/D12)+(1/D14))^-1) ;"vastuksien arvo väärä")
Selviääpi tuo toki huomenna...
Pitäisi siis saada laskettua 1/D12 + 1/D14 ja näistä käänteisluku.
Energiani ei riitä.
Onpa vihainen konkelimies :D Hauskinta, että pyöräilijä oli väistämisvelvollinen,
.
)!!!!! Jätin siihen, kiitokseen sen sijaan, että olisin alkanut voivotella ja listata asioita missä olen ihan.
(Vaikka mielessä kävi nekin jutut, päätin ottaa kehun vastaan ja iloita siitä.)
Oon kans miettinyt miten ottais kehun vastaan. Mitä siihen sitten sanoisi. En ole päässyt kokeilemaan.
Juuri näin! Kiitos silti. Noin 15 min sitten selkis, että =-merkki oli liikaa.Kyllä JOS-funktion sisällä voi laskea. Sinulla on tuon funktion ehtona olevan JA-lauseen jälkeen yksi ylimääräinen yhtäsuuruusmerkki, jota Excel ei sulata.
Nooh, en nyt ehkä aivan. Mutta on jännää tämä mitä Excelilläkin voi tehdä.ootsä alkanu ratkoo noita mun linkkaamia matikkajuttuja?