Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muurahaiset syö noi styroxit, laita jotain muuta.
XPS (en mainitse tuotemerkkejä) päihittää EPSin (=Styrox yms.) mennen tullen. Routa-EPS on toki maan alle laitettavaksi parempaa kuin tavallinen. Tavan styroxia on joskus käytetty ponttoonilaiturin kellukkeissa. Se imee vettä vuosien mittaan aivan hurjasti ja on todella painavaa tavaraa kunnolla vetyttyään.

Vittu sentään kun tonkin olis tiennyt, mä olin niin urpo että laitoin seinäänkin rytoksia!
Koko vitun homma oli siis ajan ja rahanhukkaa, kohta tulee muurahaiz armeija ja syö kaikki eristeet perkele!
Tuskinpa ne murkut sitä seinässä olevaa rytoksia evääkseen huolivat? Selluvillaa olisin ite silti ennemmin laittanut. Kun oon tämmönen luamu.

Muurahaiset syö noi styroxit, laita jotain muuta.
Täällä on kyllä vitusti murkkuja. Tosin ei ne tunnu noita syövän vaan menevät alle. Joskus oli paska asuntovaunu tuossa pihassa ja siitä ne kyllä tykkäs.

Ne oli talvella meillä pakkassuojana joten ei ole edes ollut maan alla.
Osa on stryrox valumuotin leikattua ylimääräistä yläosaa eli noin 400x4000 kokoista ja 100mm paksua jota on n.100m eli 40m2 kai?
Ja varmaan puoltoista kuutiota normi 50mm joka on siis 600x1000 kokoa.
Johan on soiroja, en tiedä jaksaako sitä lähteä erikseen noutelemaan.

@Kuparikatto

Huutokaupat.com

Tuo ollut jo useamman kerran myynnissä. Voi jessus mikä työmaa.

Ja noudostakin pitäis maksaa. :ROFLMAO:

minkähän tähären? (no,yhyrentähären)

ampumahihtoon on pakkaantunut kaikki missit, tavallisessa hiihossa NAISet ovat huomattavasti vaatimattomampia

onko sama efekti Miehien osalla, siihen en ole kiinnittänyt huomiota
Erityisesti se italialaisakka on ihan helppo silmälle. Epäilen, että voi olla myös hyvät vitut. Isojen appelsiinien kokoiset: negative.

On 3 lajia; perinteinen, keraaminen ja induktio. Keraamiseen palaa helposti kiinni, kunnse kuumenee kuten perinteinen. Silti sekin on IMO helppo pitää puhtaana. Induktioliesi on kaikessa paras, ei kuumene samalla tavalla, eikä paskat siis pala kiinni kovin helposti.

Lähden tutkimaan näitä!

Ja noiden siivoomisesta, siis himosiivooja mun mutsi ei saa siitä niitä eriväriseks palaneita alueita takas mustaks, vaikea uskoa että olis jostain pesuaineesta tai skrabasta kiinni? Voiko noille tasoille aiheuttaa jonkin peruuttamattoman vaurion? Olen siinä uskossa että voi.

5988108E-69FC-48BD-8C52-CE84C8BC9215.webp

Kävelyllä

Viimeksi muokattu:
Hieno päivä tämä. En oo tehnyt mitään. Tai tein tyttären lempiruokaa kalaa ja muusia. Oli hyvää. Vähän pihalla katseltu tiluksia.
Kohokohtana ostin kaks lamppua prismasta ilman s-etukorttia!

Back
Ylös Bottom