Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuomitsit teollasi koko maapallon kadotukseen koska se rahdataan huitulan vidusda tänne ja sen kasvattamiseen menee ihan järetön määrä vettä.
Olet paha ihminen.
Käyn hyppäämässä sillalta. :cry:

Plus että se kummipoika varmasti miettii, että onkohan tämä vittuilua, ja koskahan se antaa sen oikean lahjan...
1v arvostaa melonia. On lisäksi ns. oikea lahja.
Isä antoi mulle joululahjaksi NMT-puhelimen, kun olin 9v. Halusin kännykän, jonka onneksi sain. Meinas olla itku lähellä.

Poliisi tiedottaa tutkivansa Outokummussa tapahtunutta myymälävarkautta.
Kaupasta oli ilmoitettu, että naisasiakkaan oli epäilty vieneen hameen alle piilotettuna tavaraa kassan ohi maksamatta.

Poliisi tapasi epäillyn henkilön heti kaupan pihasta. Naisen hameen alta löytyi tortillapaketti, sipsipussi, jauhelihapaketti, kaksi lenkkipakettia, Pringles-sipsipakkaus, ja Coca-cola-pakkaus. Virvoitusjuomapakkauksen arvo oli 9 euroa, joten kyseessä on ollut useamman tölkin paketti.”

Vaalikoneissa minä olen välillä kommunisti ja välillä natsi. Jostain syystä KD:n ehdokkaat pyörivät aina ehdotuksissa. Niin tai näin, aina hämmennyn tuloksista.

Kansallissosialismi, onhan siinä jo nimenkin perusteella vähän niinku sekä-että?
Miten KD liittyy kumpaankaan?

IMG-20190323-WA0000.webp

Mä saisin uuden hellan ilmaseks, mutsi lupas ostaa. Useimmilla joilla on pidempään ollu näitä missä ei ole kunnon perinteistä pyöreää rautalevyä missä paistetaan, vaan se musta yhtenäinen kansi oli sitten induktio vai mikäie, niin se hieno musta kansi ennen pitkää smegmoittunu jostain roiskeista mitkä ei lähde millään pois. Olen vähän ajatellut että kapinoisin ja valkkaisin sellasen perinteisen pöyreillä levyillä. Ne on vaan sitten uunin puolesta ym. halvinta, mä haluaisin hyvän perinteisen.

Mä saisin uuden hellan ilmaseks, mutsi lupas ostaa. Useimmilla joilla on pidempään ollu näitä missä ei ole kunnon perinteistä pyöreää rautalevyä missä paistetaan, vaan se musta yhtenäinen kansi oli sitten induktio vai mikäie, niin se hieno musta kansi ennen pitkää smegmoittunu jostain roiskeista mitkä ei lähde millään pois. Olen vähän ajatellut että kapinoisin ja valkkaisin sellasen perinteisen pöyreillä levyillä. Ne on vaan sitten uunin puolesta ym. halvinta, mä haluaisin hyvän perinteisen.
Älä saatana ikinä osta, mulla on täällä ihmisvaraston vuokraläävässä sellainen ja se vasta vittumainen onkin pitää puhtaana.
Vaikka koitan sitä puhdistaa hyvin ja välttää ruokaa tehdessä sen roiskumista niin silti siihen sen lämpenevän levyn ja hellan kannen rajakohtaan palaa sitä sontaa eikä meinaa saada millään irti. Tosin se jämähti heti niin sitkeään että tulin siihen tulokseen edellisen asukkaan hinkanneen siitä lian irti mekaanisesti ja pinnan jääneen sellaiseksi että kaikki tarttuu hetivälittömästi.
Aiemmin ollut vaikka kuinka ja kauan keraaminen taso eikä sen puhdistaminen niin hankalaa ole, toisaalta olen todennut että aivan vitun mahdotonta pitää uuden veroisena etenkin kun mä käytän hellaa 4x päivässä, joka ainoa päivä.

On 3 lajia; perinteinen, keraaminen ja induktio. Keraamiseen palaa helposti kiinni, kunnse kuumenee kuten perinteinen. Silti sekin on IMO helppo pitää puhtaana. Induktioliesi on kaikessa paras, ei kuumene samalla tavalla, eikä paskat siis pala kiinni kovin helposti.

Back
Ylös Bottom