Laardi
VIP
ampumahihtoon on pakkaantunut kaikki missit, tavallisessa hiihossa NAISet ovat huomattavasti vaatimattomampia
Ampumahiihto on iso ja rahakas laji Keski-Euroopassa, ykköskori menee sinne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ampumahihtoon on pakkaantunut kaikki missit, tavallisessa hiihossa NAISet ovat huomattavasti vaatimattomampia
XPS (en mainitse tuotemerkkejä) päihittää EPSin (=Styrox yms.) mennen tullen. Routa-EPS on toki maan alle laitettavaksi parempaa kuin tavallinen. Tavan styroxia on joskus käytetty ponttoonilaiturin kellukkeissa. Se imee vettä vuosien mittaan aivan hurjasti ja on todella painavaa tavaraa kunnolla vetyttyään.Muurahaiset syö noi styroxit, laita jotain muuta.
Tuskinpa ne murkut sitä seinässä olevaa rytoksia evääkseen huolivat? Selluvillaa olisin ite silti ennemmin laittanut. Kun oon tämmönen luamu.Vittu sentään kun tonkin olis tiennyt, mä olin niin urpo että laitoin seinäänkin rytoksia!
Koko vitun homma oli siis ajan ja rahanhukkaa, kohta tulee muurahaiz armeija ja syö kaikki eristeet perkele!
Täällä on kyllä vitusti murkkuja. Tosin ei ne tunnu noita syövän vaan menevät alle. Joskus oli paska asuntovaunu tuossa pihassa ja siitä ne kyllä tykkäs.Muurahaiset syö noi styroxit, laita jotain muuta.
Johan on soiroja, en tiedä jaksaako sitä lähteä erikseen noutelemaan.Ne oli talvella meillä pakkassuojana joten ei ole edes ollut maan alla.
Osa on stryrox valumuotin leikattua ylimääräistä yläosaa eli noin 400x4000 kokoista ja 100mm paksua jota on n.100m eli 40m2 kai?
Ja varmaan puoltoista kuutiota normi 50mm joka on siis 600x1000 kokoa.
Jäsen @vokot voisi kiinnostua Huutokaupat.com
Sama. Olin myös 1-v bileissä äsken. Nyt on hyvä lähtee varpajaisiin maha pyäreenä.Rajut bileet. Ei enää ikinä ruokaa.
Erityisesti se italialaisakka on ihan helppo silmälle. Epäilen, että voi olla myös hyvät vitut. Isojen appelsiinien kokoiset: negative.minkähän tähären? (no,yhyrentähären)
onko sama efekti Miehien osalla, siihen en ole kiinnittänyt huomiota
On 3 lajia; perinteinen, keraaminen ja induktio. Keraamiseen palaa helposti kiinni, kunnse kuumenee kuten perinteinen. Silti sekin on IMO helppo pitää puhtaana. Induktioliesi on kaikessa paras, ei kuumene samalla tavalla, eikä paskat siis pala kiinni kovin helposti.
Nyt se meni edelle.