Siis kyllähän mä kuulun sinkkuketjuun mutta olen luopunut toivosta saada sellaista ratsastusta itselle.Meinasin ohjata sut sinkkuketjuun hakemaan ratsastusseuraa, mutta ei näköjään tarttekaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis kyllähän mä kuulun sinkkuketjuun mutta olen luopunut toivosta saada sellaista ratsastusta itselle.Meinasin ohjata sut sinkkuketjuun hakemaan ratsastusseuraa, mutta ei näköjään tarttekaa.
Autoveron saat pois kun hankit itsellesi invakortin. Haittaluokka 11 tarvitaan. Reisiamputaatiosta tippuu haittaluokka 10.
Luusahan sijaan voisin innostua berliininmunkeista enemmän, olisiko tuo mahdollinen reitti autoverottomaan elämään Suomessa?
Istuta tuhat puuta niin voit sanoa tehneesi jotain.Toistuvasta ilmastoahdistelusta ahdistuneena aion hakeutua sairaseläkkeelle. Enää eivät edes pikkulapset jotka vanhemmat laittavat kantamaan ilmastosloganeita ilmastomielenilmauksessa piristä mieltäni. Luulen että olen jo ilmastomasentunut, en pelkästään ilmastoahdistunut, mikä vielä olisi korjautunut veganismilla.
Mä olen tehnyt sen. Saanko mitalin?Istuta tuhat puuta niin voit sanoa tehneesi jotain.
Hae huomenna kaupasta lava munkkeja. Ja kortonkeja.Mä olen tehnyt sen. Saanko mitalin?
Mutta sitten niille pitäis opettaa vielä käyttötarkoitus. Vahva veikkaus, että moni saattaa käyttää ihan muihin tarkoituksiin.Kohta kaksi.
- Jaa kortonkeja kehitysmaassa.
Ostin kaksi munkkia tänään ja avaamattoman kortsupaketin päiväys menee kohta ohi. (ostettu joskus)Hae huomenna kaupasta lava munkkeja. Ja kortonkeja.
Henk koht sain joskus puiden istutuksesta vähän taskurahoja.
Teholaihis päällä. Jotkut sanoo ruokamyrkytykseksi.
Istuta tuhat puuta niin voit sanoa tehneesi jotain.