Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli varmaan rapian vuoden tuolla teknisessä penkkiä ym. No kyllä se aika vähälle jäi käyttö, liian helppo skipata treeni kun suorituspaikka seinän takana.. Naapurilla pari vuotta ollu oma 60 neliön tila rakennettuna kotisaliksi, autotallissa oli edellinen pienempi sali. Äijä haalinut kuntosalilta kamoja jo vuosia. Oon tuntenu sen varmaan 8 vuotta ja se on varmaan tehny alta 10 jumppaa himassa kun aina töissä, joku kotihomma kesken tai joku paikka paskana. :LOL: Mutta onpahan oma sali.

Kohta vois lähteä ipanan kanssa käymään pullamehuilla koska oon hukannu 3kg johonkin tekemättä mitään.

tästä on ollut puhe #pahoinvointiyhteiskunta

DB881D51-1F51-4E04-B045-04B231736A21.webp

Jeesus sentään kun väsyttää. Aamuyön pissa klo 4.30 plus sänkykaverin herätyskello ennen kuutta on vähän ressaava kombo, kun ei meinaa enää muutenkaan siinä nukuttaa. Paitsi nyt.

tästä on ollut puhe #pahoinvointiyhteiskunta

katso liitettä 153842

Toistuvasta ilmastoahdistelusta ahdistuneena aion hakeutua sairaseläkkeelle. Enää eivät edes pikkulapset jotka vanhemmat laittavat kantamaan ilmastosloganeita ilmastomielenilmauksessa piristä mieltäni. Luulen että olen jo ilmastomasentunut, en pelkästään ilmastoahdistunut, mikä vielä olisi korjautunut veganismilla.

Toistuvasta ilmastoahdistelusta ahdistuneena aion hakeutua sairaseläkkeelle. Enää eivät edes pikkulapset jotka vanhemmat laittavat kantamaan ilmastosloganeita ilmastomielenilmauksessa piristä mieltäni. Luulen että olen jo ilmastomasentunut, en pelkästään ilmastoahdistunut, mikä vielä olisi korjautunut veganismilla.

Pitäs alkaa tässä rakentamaan pohjia omalle ilmastoahdistukselle. Jos nyt kävis vähän ruikuttamassa työterveydessä. Toinen reissu tossa alkukesästä ja sitten kun lehti alkaa tippumaan, niin "nyt ei enää kestä" ja 3-6kk thaimaassa ilmastoahdistuksen hoidossa.

Jumankukkelis mikä perseilypäivä.

Viimeyönä neljät paskat, tänään viidet. Tulin kuitenkin työpaikalle ettei oma paperi kulu.

Paras tarkistaa maanantaina tänään naputellut sql:t, ennen kuin näpäyttää ne tuotantokantaan.

Pitäs alkaa tässä rakentamaan pohjia omalle ilmastoahdistukselle. Jos nyt kävis vähän ruikuttamassa työterveydessä. Toinen reissu tossa alkukesästä ja sitten kun lehti alkaa tippumaan, niin "nyt ei enää kestä" ja 3-6kk thaimaassa ilmastoahdistuksen hoidossa.

Itsellä ilmastoahdistus sen verran pahana että ihan passiivilevolla ei taida mennä ohi. Ajattelin että ehkäpä jonkinlainen shokkihoito, voimakas altistaminen ilmastoahdistustekijöille voisi auttaa.
Laitoinpa autotalli.comiin 2000-luvun autot, kohtuu vähän ajettu ja keskikulutus väh. 20L/100km niin tämmöinen tuli:
Myydään Dodge Viper 2006, Vantaa (YHH-976)
Jos kela-korvauksena saisi 50% hankintahinnasta ja vapauttaisivat jatkuvista veroista pariksi vuodeksi, niin voisi harkita tuollaiseen hoitokokeiluun heittäytymistä.

Olishan tuossa tyyliä ja varsin mukava. Ehkäpä liiankin. Äänekkäämmin kabiiniin kuuluva moottorin murina shokkihoitaisi ilmastoahdistustani tehokkaammin uskoisin.

Kyllä sitä voi olla ihminen sekaisin.

Positiivisia asioita nyt: tekee mieli juosta. Helvetisti. Negatiivista siinä se, että kuntoa ei ole montaa sataa metriä. Ehkä se tästä, kun survoo vaan menemään.

Voisi tietysti sanoa, että juosta tekee mieli vain sellaisella, joka on riittävän sekaisin, mutta menköön.

Pyöräpaketti ei oo vielä edes lähtenyt tulemaan!

Back
Ylös Bottom