Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jessus sentään ollut hyödyllinen työpäivä, jonkun tunnin yhteensä puolikoomassa käsien päällä torkkunut koneen ääressä ja toisen tunnin pelannut candycrushia. Eipä ois ollut työtöitäkään tehtävänä, mutta ens viikolla vois mieluusti saada nukuttua vähän paremmin.

Ompas lämmintä, aurinkokin paistaa mukavasti. Kahvitkin voisin keittää, siivotakin pitäis mutta jospa sitä nyt vain istahtaisi hetkeksi.

Jos kela-korvauksena saisi 50% hankintahinnasta ja vapauttaisivat jatkuvista veroista pariksi vuodeksi, niin voisi harkita tuollaiseen hoitokokeiluun heittäytymistä.

Autoveron saat pois kun hankit itsellesi invakortin. Haittaluokka 11 tarvitaan. Reisiamputaatiosta tippuu haittaluokka 10.

Olishan tuossa tyyliä ja varsin mukava. Ehkäpä liiankin. Äänekkäämmin kabiiniin kuuluva moottorin murina shokkihoitaisi ilmastoahdistustani tehokkaammin uskoisin.
Keskimoottori, neliveto ja tietysti metrin kahluusyvyys.

4effb333-b7c1-4c77-a175-22b9a3c6ea21.gif

Pitäsköhän ostaa imuri?
Mulla on melkeinpenthousen itäpuoli enimmäkseen käytössä ja pahimmat roskat jää hissiin/rappukäytävään niin olen tähän asti pessyt lattiat kerran/kaksi viikkoon mutta silti tuntuu että tuota pölyä ja likaa olisi vaikka kuinka ja paljon.
Ennen imuroin ok-talon jokavitunpäivä niin ei ole nyt oikein hotsittanut, tosin silloin oli kaksi piskiä ja pari muutakin olentoa nurkissa pyörimässä niin likaakin aivan eri tavalla.

Reilu viikko saman katon alla naisen kanssa. Tai ehdittiinhän tuota muutama viikko olemaan yhdessä entisessä 44 neliön lukaalissakin ennen tänne muuttoa. Olen tykännyt itse ainakin :) Vielä kun vuokranantaja hakee kamojaan autotallista, niin pääsee punttiluolaa virittelemään. Sitten reilun viikon päästä Teneriffalle. Kyllähän tämä elämä nyt hymyilee kovin kun viime vuoden kesällä kävin henkisesti täysin pohjalla, kun joka osa-alueella elämässä oli mennyt kaikki ihan vihkoon. Nyt ei jaksa enää valittaa. (y)

Reilu viikko saman katon alla naisen kanssa. Tai ehdittiinhän tuota muutama viikko olemaan yhdessä entisessä 44 neliön lukaalissakin ennen tänne muuttoa. Olen tykännyt itse ainakin :) Vielä kun vuokranantaja hakee kamojaan autotallista, niin pääsee punttiluolaa virittelemään. Sitten reilun viikon päästä Teneriffalle. Kyllähän tämä elämä nyt hymyilee kovin kun viime vuoden kesällä kävin henkisesti täysin pohjalla, kun joka osa-alueella elämässä oli mennyt kaikki ihan vihkoon. Nyt ei jaksa enää valittaa. (y)
Koitin jotain viisasta sanoa mutta kun tyhmästä päästä ei sellaista irti saa niin totean vain että hieno homma!

Pitäsköhän ostaa imuri?
Mulla on melkeinpenthousen itäpuoli enimmäkseen käytössä ja pahimmat roskat jää hissiin/rappukäytävään niin olen tähän asti pessyt lattiat kerran/kaksi viikkoon mutta silti tuntuu että tuota pölyä ja likaa olisi vaikka kuinka ja paljon.
Ennen imuroin ok-talon jokavitunpäivä niin ei ole nyt oikein hotsittanut, tosin silloin oli kaksi piskiä ja pari muutakin olentoa nurkissa pyörimässä niin likaakin aivan eri tavalla.

Olen myös harkinnut ilmanpuhdistinta, sitten kun pääsen taas rahan makuun, en kyllä tiedä olisiko huomattavaa eroa pelkässä imuroinnista vs imuroinnissa ja siihen ilmanpuhdistin vielä päälle?

Oon tässä nyt hetken sivusilmällä seurannut kissan touhuja, jumalaude käy vetämässä lenkin talon ympäri menee syömään, taas lenkki talon ympäri ja uudelleen syömään? Sitten se käy maate, toisaalta sehän käyttäytyy kuin minä itsekin.

Koitin jotain viisasta sanoa mutta kun tyhmästä päästä ei sellaista irti saa niin totean vain että hieno homma!

Kiitos! Eipä tästä itselläkään järkeviä sanoja löydy. Muuta kuin sen, että väärässä olin, kun kuvittelin, että olen tuomittu jo epäonnistumaan joka asiassa. Itse olen viime vuosina paljon kestänyt ongelmia, stressiä ja vastoinkäymisiä, mutta kyllä se sietokykyni oli jo viime vuonna ylittynyt. Pelastava tekijä ilmaantui silloin kun siihen vähiten uskoi ja eniten tarvitsi. Se muutti kaiken. Ei tullut minusta pahaa poikaa :):heart:

Olen myös harkinnut ilmanpuhdistinta, sitten kun pääsen taas rahan makuun, en kyllä tiedä olisiko huomattavaa eroa pelkässä imuroinnista vs imuroinnissa ja siihen ilmanpuhdistin vielä päälle?

Oon tässä nyt hetken sivusilmällä seurannut kissan touhuja, jumalaude käy vetämässä lenkin talon ympäri menee syömään, taas lenkki talon ympäri ja uudelleen syömään? Sitten se käy maate, toisaalta sehän käyttäytyy kuin minä itsekin.
Meillä oli electroluxin sellainen telkan puolikkaan kokoinen ilmanpuhdistin ja tosiaan vaikka jokapäivä imuroin niin kerran viikossa siinä ekassa filtterissä oli sellainen villapaidan paksuinen kerros pölyä.
Muutenhan ne on ihan kivoja mutta suodattimet maksaa ihan vitusti, toisaalta olen kyllä harkinnut että hakisi kodinhoitajalta tänne sen kun ei käytä omassa apartomentoksessaan.

Kiitos! Eipä tästä itselläkään järkeviä sanoja löydy. Muuta kuin sen, että väärässä olin, kun kuvittelin, että olen tuomittu jo epäonnistumaan joka asiassa. Itse olen viime vuosina paljon kestänyt ongelmia, stressiä ja vastoinkäymisiä, mutta kyllä se sietokykyni oli jo viime vuonna ylittynyt. Pelastava tekijä ilmaantui silloin kun siihen vähiten uskoi ja eniten tarvitsi. Se muutti kaiken :):heart:
No sehän se aidointa iloa on kun siihen meinaa pakahtua niin että haluaa kertoa siitä myös muille. (y)

Nyt vois joku pakkislainen ilmoittautua että hänen luona voi kokeilla ratsastamista!
Siis enmä halua halua ratsastaa pakkislaisella vaan tuli mieleen että vois viedä junnun ratsastamaan mutta tosi vaikea lähteä random mestaan.
Miksei toisaalta iskäkin vois kokeilla taas satulassa istumista :LOL:

No sehän se aidointa iloa on kun siihen meinaa pakahtua niin että haluaa kertoa siitä myös muille. (y)

Joo ja uskoisin, että satunnaiset positiiviset hehkutukset kuitenkin kevyempää luettavaa kuin tilitykset miten on löyhässä hirressä ja millään ei ole enää mitään väliä. Niillä on kaatislaisia vaivattu aikanaan Wapissa siinä määrin, että olisin terapiaistunnon velkaa. Pakkis on itselle ainakin ollut monessakin asiassa hyvä kanava avautua ja hakea vertaistukea. Muustakin kuin penkkituloksen junnaamisesta. Tylsyyttä on myös tapettu tuhansia tunteja täällä joskus kun oli vähän yksinäinen. Vaikka se on antanutkin epävakaamman ja impulsiivisemman kuvan nettipersoonasta kuin mitä (ehkä) oikeasti olen. Joskus toki on tullut paljonkin semmosta suolettua mitä olis voinut jättää kirjoittamatta.

Nyt vois joku pakkislainen ilmoittautua että hänen luona voi kokeilla ratsastamista!
Siis enmä halua halua ratsastaa pakkislaisella vaan tuli mieleen että vois viedä junnun ratsastamaan mutta tosi vaikea lähteä random mestaan.
Miksei toisaalta iskäkin vois kokeilla taas satulassa istumista :LOL:

Meinasin ohjata sut sinkkuketjuun hakemaan ratsastusseuraa, mutta ei näköjään tarttekaa.

Back
Ylös Bottom