Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä jännä systeemi, kun jossain paikoissa pitää etsiä itse ja jossain paikoissa ei saa etsiä itse.

Nyt, sumpin pihautus.

On vähän, joutuu välillä purnaamaan ja kritisoimaan, sama kaiken turhien kurssien suorittamisesta vaikka on käynyt työnhakuvalmennuksissa ja ollut työelämässä joutuu silti suorittamaan jonkun työelämässä toimimisen kurssin, paljon koulutukset sisältää lopulta näitä jokseenkin liirumlaarumia, kuka tietää. Varsinkin ammatillisessa koulutuksessa oppilaitokset sysää opetusta jokseenkin työpaikoille ammatillisista aineista leikataan ja vähennetään tunteja sitten sivutaan näitä työelämätaitoja, jotka kyllä kehittyy pelkästään töissä käymisellä.

Jahas, alkais reilu viikon loma olla ihan sormenpäissä kiinni, tämä iltavuoro enään taisteltava läpi. Toisaalta, pitäiskö sitä tyytyä tänään 3,5h työskentelyyn ja poistua vapaille vai koittaisko vielä rykästä yön perään?

Jahas, alkais reilu viikon loma olla ihan sormenpäissä kiinni, tämä iltavuoro enään taisteltava läpi. Toisaalta, pitäiskö sitä tyytyä tänään 3,5h työskentelyyn ja poistua vapaille vai koittaisko vielä rykästä yön perään?
Lapissa rykiminen ei tarkoita ujoa yskimistä.

Eikun hommiin yöksi.

Nenässäni leijuu diabeettisen jalkainfektion, kuolevan ja mätänevän jalan helposti tunnistettava ödööri. Jäänyt viime yöltä. :unsure:
Olen kuullut, että se on kai paha tuoksu.

Esim kivi kengässä voi olla paha homma. Kun se on siellä viikkoja tai kuukausia "huomaamatta".

Ostin eilen Verkkikseltä Cadbury Creme Eggs 12-packin.

Nyt käydään semmosta sisäistä isojen poikien jaakopinpainia, että imaisenko koko satsin kapeisiin kasvoihin, vai maistanko yhten seuraavana mättöpäivänä.

Ollu vähän paino jumissa nyt pari viikkoa jo. Eilen astuin vaa’ankin rikki. Sätänä.

E. Ostin Omronin ”kehonkoostumusvaa’an”.
Sen mukaan lihasmassa-% olisi karvan yli 30%. Vertailuarvo tässä ikäluokassa normaalina oli 35-40% tjsp. En tajunnu että mulla näin huonosti menee. Pelkkää läskiä koko mies. BMIkin n. 32.

Heti 10min jälkeen alkoi vituttamaan tää yleinen Ei kuulu mulle - tyyli, niin lähdenkin ajoissa lomille. Tehkööt yöt kuka lystää. Saatana

Näin kans tänää hyviä munkkeja.

Kaksi niistä meni käytävällä.

Sit jäin miettiin, että miten nämä naisimmeiset söi munkkinsa vauhdissa, kävellessä. Meni sekin nautinto aivan pieleen, eli ohi.

Back
Ylös Bottom