Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sano nyt vielä, että kalastamaan?Googletin "kuorma-autolla Venäjälle"
tu
Vain kuivina.
Itse asiassa sen kalastusreissun lisäksi on tullut toiselta taholta ehdotus lähteä käymään venäjän karjalassa ihan muuten vaan.Sano nyt vielä, että kalastamaan?
![]()
Koska todennäköisesti on vain hetken kunnes saa parempaa työtä ja esim. rakennusalla pitää maksaa mestarin palkka vaikka paikka olisi vain rakennusapumiehen paikka jos tyyppi on mestari.
Niin, yleensä nämä lukeneet henkilöt hakevat koko ajan parempaa paikkaa, joten nämä henkilöt ei montaa päivää sitä paskaa lapioi ja työnantaja joutuu taas rekrytoimaan uusia työntekijöitä ja se maksaa rahaa ja siihen palaa aikaa. Kouluttamaton henkilö lapioi sitä paskaa kauemmin.
Koska todennäköisesti on vain hetken kunnes saa parempaa työtä ja esim. rakennusalla pitää maksaa mestarin palkka vaikka paikka olisi vain rakennusapumiehen paikka jos tyyppi on mestari.
No pitikö sitä sukupuolentutkimusta sitten lukea ihan maisteriksi asti?

Mun pointtina oli siis se, että sen lisäksi, että löydät sun firmaasi sopivan mätsin, sun firmasi tulee olla sopiva mätsi hakijalle. Kerro siis jotain firmastakin.Siis tottakai työstä on kuvaus mitä se sisältää ja mitkä taidot voisi olla plussaa ja kaikki nämä perusasiat mutta minusta työpaikkailmoitukseen kuuluu ne ja sitten kaikki muu on vain plussaa siihen päälle.
Ja sitten se lukemisen ymmärtäminen, ihmettelin alun alkaen että miksi ne kysyjät on tavallaan vääristä päistä kun toiset haluaisi muutaman kuukauden kesätöihin ja toiset on aivan liian kokeneita ja koulutettuja hommaan.
En muuten yhtään ihmettele että vuokrafirmoja käytetään niin paljon koska mulla on niistä hyvää kokemusta ja ottanut paljonkin akuuttiin tarpeeseen sieltä.
Pitkäaikaiseen on turhan kallista.
Voi vittu, vaimosta tuli FM. Mitäs minä nyt keksin, kun en voi enää olla aina oikeassa siksi että olen korkeammin koulutettu? Täytyy varmaan siirtyä perinteiseen malliin eli olla aina oikeassa vain siksi että olen mies.
Voi vittu, vaimosta tuli FM. Mitäs minä nyt keksin, kun en voi enää olla aina oikeassa siksi että olen korkeammin koulutettu? Täytyy varmaan siirtyä perinteiseen malliin eli olla aina oikeassa vain siksi että olen mies.
Kaikki on niin pitkään sovittavissa kun ollaan hyvissä väleissä mutta jos työntekijä alkaa riitaisaksi niin aivan takuuvarmasti joudut maksumieheksi jälkikäteen koska nämä on lain edessä asioita jotka eivät ole sovittavissa.No tämähän on täysin sovittavissa, en ottanut aikanaan ketään töihin ketä en tuntenut, ei vaan huumori riitä niitten tessin tulkitsijoiden kanssa.
Hui saatana!No tietty! Tarvitsen vielä matskua väikkäriini, niin tulepa tänne ja tutkitaan sinunkin sukupuoli ihan akateemisesti![]()
Kaikki on niin pitkään sovittavissa kun ollaan hyvissä väleissä mutta jos työntekijä alkaa riitaisaksi niin aivan takuuvarmasti joudut maksumieheksi jälkikäteen koska nämä on lain edessä asioita jotka eivät ole sovittavissa.
E: Siinä vaiheessa kun työehtosopimusten yleissitovuus puretaan niin saadaan tämäkin asia joustavaksi.
Henkilökohtainen mielipide on ihan sama koska olen aina maksanut enemmän kuin tessi määrää, joskin siinä on se vanha totuus että hyvälle kannattaa maksaa enempi, huonolle ei ollenkaan.
Kaikki päin persettä paitsi muna.

No tietty! Tarvitsen vielä matskua väikkäriini, niin tulepa tänne ja tutkitaan sinunkin sukupuoli ihan akateemisesti![]()
Mulle ei ole ollut noista haittaa eikä hyötyä kun työajat on ns. normaalit ja ne harvat kerrat kun joku on pitänyt laittaa pois niin se on yhteisesti todettu parhaaksi ratkaisuksi.Juuri näin, itekkin olen sen kannalla että puretaan se sopimus. Yrittäjät kuitenkin on se juttu ja tällähetkellä työntekijät eivät edes tajua miten järjettömän hyvässä asemassa ne ovat. Valitetaan vaan, tulosvastuuta ei tunneta, yrittäjä ei saa päättää ketä pitää töissä kun kenestäkään ei pääse eroon, tai pääsee mut pirun ikävin seurauksin.
Hui saatana!
Ei kai tämä ole se missä käytetään mm. kylmää ruokalusikkaa?
Tarvetta lisämateriaalille?